Cel care a inspirat-o pe artista in alegerea acestui nume este chiar bunicul ei, care in copilarie ii spunea Alexandrei INNA. Asa se face ca, desi initial cunoscuta artista alesese ca nume de scena Alessandra, in cele din urma proiectul care avea sa o faca celebra in intreaga lume a avut numele INNA. 

Am crescut inconjurata de muzica. Mama era cantareata de muzica populara, bunica mea canta si ea, chiar si bunicul meu avea o voce placuta. El a fost cel care m-a sfatuit sa cant in corul Bisericii. Mai tarziu, am inceput sa iau lectii de canto, sa merg la concursuri si festivaluri. Si de aici, a inceput drumul meu in muzica”, isi aminteste INNA. 

La scurt timp de la lansarea carierei muzicale, numele INNA a ajuns sinonim cu succesul international. Asa se face ca aceasta a devenit primul artist european care a depasit 1 miliard de vizualizari pe YouTube, iar celebra publicatie The Guardian a numit-o unul dintre cele mai mari exporturi ale Romaniei.

De-a lungul carierei sale de pana acum, INNA a sustinut peste 750 de concerte in intreaga lume: Mexic, Statele Unite ale Americii, in Europa, Japonia, Chile. Artista are o comunitate de fani impresionanta si in social media: pe Facebook are peste 11 milioane de fani (mai multi decat numarul de utilizatori de Facebook din Romania), pe Twitter peste 1,4 milioane de followers si 1,7 milioane de followers pe Instagram. 

Cele doua single-uri lansate de INNA anul acesta, „Gimme Gimme” si „Ruleta”, au deja peste 100.000.000 de vizualizari fiecare. „Gimme Gimme” a ajuns la 100 de milioane de vizualizari in 8 luni de la lansare, in timp ce „Ruleta” are deja 116 milioane de vizualizari