• PRO TV

Dana Rogoz a facut peste 6000 de fotografii in Malaezia si Singapore FOTO!

Dana Rogoz, actrita care o interpreteaza pe Andreea in serialul “Mostenirea” care a revenit din 17 ianuarie la ProTV de luni pana joi de la ora 22:15, a ales doua destinatii exotice pentru sfarsitul de an: Singapore si Malaezia.

"Abia m-am intors, asa ca pot spune ca inca mai traiesc dupa ora Asiei, dupa ritmul ei, in culorile si mirosurile ei. A fost minunat si mi-e imposibil sa descriu in cuvinte ce am trait, ce am simtit, intalnit, vizitat, gustat, experimentat, in aceste doua saptamani”,a povestit Dana.

In aceasta vacanta vedeta ProTV a descoperit o lume fascinanta, complet diferita de lumea in care traieste zi de zi, asa ca a fost tot timpul cu aparatul in mana incercand sa nu rateze niciun moment important. “Radem noi de asiatici ca vin in Europa si fac poze incontinuu. Ei bine, eu am fost si mai si in Asia, decat e "micutul japonez" in Europa, am facut peste 6000 de poze”, a povestit ea.

Traseul Danei a inceput in Singapore, unde a stat cateva zile, dupa care a urmat Malaezia, mai exact Melaka, Kuala Lumpur, Langkawi si Georgetown Penang. Au fost in total cinci zboruri cu avionul, dar actrita a incercat mai toate mijloacele de transport: masina, tren, barca, metrou, rata, motocicleta si trishaw, un mijloc de transport traditional.

“Trishaw-ul l-am incercat in Malaezia. E un fel de tricicleta, dar care are si sofer. Sunt foarte colorate si impopotanate. A noastra, de exemplu, era decorata cu papusi Barbie iar in boxe se auzea muzica disco. E o experienta!”, a povestit vedeta.

Numitorul comun al vacantelor pe care Dana obisnuieste sa si le planifice singura este aventura. “Am facut trasee prin jungla si am ajuns pe plaje ascunse, foarte putin umblate de turisti. Am mancat unde mananca ei, am gustat toate fructele lor, am mers prin cartiere in care turistii sunt foarte "exotici". Au fost doua saptamani pline. Mi-am dorit sa fie o vacanta de aventura, nu de tolanit la plaja, asa ca n-am stat o clipa” a povestit ea.  Printre locurile deosebite in care a ajuns se numara cel mai mare templu budist din Malaezia, dar si o moschee in care putea fi urmarit ritualul de rugaciune al femeilor musulmane.

“M-am gandit ca voi avea nevoie de un sal pentru a intra acolo, dar cand am ajuns am fost imbracata din cap pana-n picioare, mi se vedeau doar ochii. Am putut insa asista la ritualul de rugaciune, am descoperit obiceiurile pe care femeile musulmane le au inainte si in timpul rugaciunii”
, a povestit Dana.

Mancarea asiatica este in sine o experienta extraordinara, dar care iti poate oferi si surprize neplacute. Vedeta ProTV a incercat insa de toate, a mancat la un loc cu localnicii pentru a simti intr-adevar ce inseamna Asia. “Am incercat absolut toate fructele de acolo, care erau care mai de care mai aromate. Pentru a descoperi intr-adevar bucataria locala alegeam sa mancam de pe strada, din locuri mai putin turistice. Asa se face ca am mancat cele mai ciudate combinatii posibile, printre care caracatita cu zahar si chilly”, a mai povestit Dana.

Ultima noapte din an a gasit-o pe Dana pe strazile din Kuala Lumpur, in apropierea celebrelor Petronas Tower. “Am sarbatorit venirea Noului An pe strada, dupa care ne-am dus sa mancam la un food-cort, un spatiu  special amenajt cu tot soiul de mancaruri, iar in final am ajuns un pic si intr-un club. Asiaticii nu sunt insa foarte petrecareti din ce am vazut eu!”.

Cele doua saptamani petrecute in Asia au fost pentru Dana fascinante! “Este o lume complet diferita de Europa. Asia, daca vrei sa o intelegi, sa o asculti, te cucereste definitiv. A fost de departe cea mai puternica experienta culturala pe care am trait-o pana acum in iesirile mele. A venit ca o explozie peste mine, iar ochii mei s-au straduit sa se acomodeze cu noul peisaj, cu alte culori, alta vegetatie. alte gusturi, alte haine, alti oameni... As face oricand aceasta calatorie din nou, mai ales ca mi-au mai ramas atatea de facut si de vazut acolo”, a incheiat vedeta ProTV.

Intra pe www.perfecte.ro si vezi cum arata Dana Rogoz intr-o rochie Holly Fulton!