Stirile, emisiunile de divertisment, fotbalul, filmele si serialele PRO TV sunt, de 22 de ani, preferate de majoritatea romanilor! Grupul PRO TV, parte a Central European Media Enterprises, a fost lider de audienta pe toate categoriile de public, iar diferenta fata de grupul media de pe locul secund a crescut cu 2.3 puncte procentuale in share, pe durata intregii zile, cea mai mare din ultimii 5 ani. 

„Pentru noi, 2017 a fost un an bun, iar rezultatele de audienta vorbesc de la sine. Am lansat cinci show-uri noi, Uite cine danseaza, Gospodar fara pereche, Fort Boyard, Romania, jos palaria! si Pe bune?!, Stirile PRO TV reprezinta principala sursa de informare pentru romani, iar continutul pe care il oferim zilnic, de luni pana duminica, este, la fel ca in fiecare an, preferat de majoritatea telespectatorilor. Le multumesc colegilor din echipa PRO TV pentru efortul depus in 2017, iar tuturor romanilor le promitem un 2018 in care continutul de calitate, stirile obiective, divertismentul si actiunea vor atinge un nou nivel. In februarie vom lansa in forta grila de primavara, cu emisiuni deja consacrate, precum Romanii au talent si Ferma vedetelor, dar si cu Ma insoara mama, un show care credem ca va fi pe placul telespectatorilor.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

PRO TV, postul TV preferat al romanilor

Fie ca este vorba de rezultatele de audienta inregistrate la nivelul intregii zile sau in prime time, PRO TV este, incontestabil, liderul televiziunilor din Romania! 

La nivelul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, PRO TV a obtinut la nivelul intregii zile o medie de 3.9 puncte de rating si 23.3% share, spre deosebire de televiziunea clasata pe locul secund, cu numai 2.5 puncte de rating si 14.9% share. Comparativ cu anul 2016, PRO TV a inregistrat o crestere consistenta, de 2.7 puncte procentuale cota de piata!

In prime time, PRO TV a obtinut anul acesta cifre considerabil mai ridicate decat in 2016, cu o crestere de 2 puncte procentuale share! La nivelul publicului comercial, PRO TV a obtinut o medie de 9.2 puncte de rating si 27.0% share, in timp ce postul TV de pe locul al doilea a inregistrat doar 5.4 puncte de rating si 15.9% share.

Grupul PRO TV, cel mai urmarit de telespectatori!

Programele si continutul de calitate oferit de cele sase televiziuni din grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO CINEMA, PRO GOLD, PRO TV International) au facut ca distanta pe intreaga zi fata de grupul media secund sa creasca in 2017 cu 2.3 puncte procentuale share, comparativ cu anul 2016, ajungand la cea mai mare distanta fata de grupul media secund din ultimii 5 ani!

Rezultatele de audienta obtinute de grupul PRO TV la nivelul intregii zile pe segmentul publicului comercial au crescut in 2017, ajungand la o medie de 4.6 puncte de rating si 27.4% share, comparativ cu grupul media secund, care a inregistrat o medie de 3.5 puncte de rating si 20.7% share.

In prime time, grupul PRO TV a inregistrat o medie de 10.3 puncte de rating si 30.3% share, comparativ cu urmatorul competitor media, care a obtinut o medie de numai 7.2 puncte de rating si 21.2% share, ajungand la o diferenta de 9.1 puncte procentuale.

In 2018, ai toate motivele sa VREI PRO TV! Stirile PRO TV continua sa prezinte obiectiv cele mai relevante informatii la nivel national sau international, emisiunile de divertisment aduc emotia in casele tuturor romanilor, fotbalul transforma fiecare sufragerie intr-o tribuna, iar filmele si serialele aduc actiunea si comedia in fiecare casa.