In intervalul 1-3 ianuarie, PRO TV a fost lider de audienta in prime time (19:00 – 23:00), la nivelul tuturor categoriilor de public. In ceea ce priveste publicul comercial, PRO TV a inregistrat 10.5 puncte de rating si 27% cota de piata, in timp ce televiziunea de pe locul doi a obtinut numai 5.3 puncte de audienta si 13.6% share.

Telespectatorii au ales Filmul PRO!

Pe 1 ianuarie, filmul Razbunatorii (Avengers) a adus cei mai cunoscuti supereroi in casele romanilor. La nivel national, in minutul de aur de la 20:47, peste 1.7 milioane de romani se uitau la aventurile personajelor principale. Iron Man, Captain America, Hulk si Thor au pozitionat PRO TV lider in topul audientelor, in intervalul orar 20:29 – 22:56! La nivelul publicului comercial, PRO TV a inregistrat 10.9 puncte de rating si 28.7% cota de piata, in timp ce televiziunea care a ocupat locul doi a inregistrat 4.9 puncte de rating si o cota de piata de 12.9%.

Lupul de pe Wall Street a dus telespectatorii direct in culisele bursei de pe Wall Street, unde Leonardo di Caprio a jucat un rol de exceptie! La nivel national, minutul de aur de la ora 23:18, a surprins peste 1 milion de telespectatori in fata televizoarelor, urmarind actiunea din Filmul PRO. In intervalul 22:57 – 01:58, tacticile de pe Wall Street au asigurat pentru PRO TV primul loc in topul audientelor, cu 6.9 puncte de rating si 28.1% cota de piata la nivelul publicului comercial. Televiziunea clasata pe pozitia a doua a obtinut numai 2.9 puncte de rating si 11.6% cota de piata.

Pe 2 ianuarie, Joc periculos (Wild Card) a adus pentru PRO TV 10.5 puncte de rating si 28.3% cota de piata, la nivelul publicului comercial, in intervalul orar 20:30 – 22:05. Televiziunea pozitionata pe locul doi a obtinut 5.1 puncte de rating si 13.9% cota de piata. In minutul de aur, de la 21:27, la nivel national, peste 2.2 milioane de romani urmareau blockbusterul de pe PRO TV. 

Dupa Joc periculos, Django dezlantuit (Django unchained) a trimis telespectatorii intr-o calatorie cu doi ani inainte de Razboiul Civil si au aflat incredibila poveste a lui Django. In minutul de aur de la 22:52, la nivel national, peste 1.6 milioane de romani urmareau Filmul PRO. La nivel comercial, in intervalul 22:05 – 01:09, PRO TV a fost lider de audienta, cu 8.7 puncte de rating si 27.1% cota de piata, iar televiziunea de pe locul doi a inregistrat numai 3.3 puncte de rating si 10.2% cota de piata.

Pe 3 ianuarie, romanii au ales din nou Filmul PRO. Cursa fara frane (Premium Rush) s-a desfasurat la mare viteza, pe biciclete! Telespectatorii au tinut pasul cu actiunea rapida, iar PRO TV a inregistrat 11.7 puncte de rating si 27.6% cota de piata, la nivelul publicului comercial, in intervalul orar 20:30 – 22:05. Televiziunea de pe locul doi a obtinut 5.7 puncte de rating si 13.4% cota de piata. In minutul de aur, la 20:54, peste 2.3 milioane de romani, la nivel national, se uitau la Filmul PRO.

21 Jump Street – O adresa de pomina a adus, din nou, actiunea, suspansul si intriga, iar telespectatorii au urmarit cu sufletul la gura personajele principale. In minutul de aur, de la 22:09, 1.4 milioane de romani urmareau, la nivelul publicului national, actiunea din blockbuster. La nivelul publicului comercial, in intervalul orar 22:05 – 00:04, PRO TV a inregistrat 8.7 puncte de rating si 25.7% cota de piata, in timp ce televiziunea de pe locul doi a obtinut 4.2 puncte de rating si 12.4% cota de piata.

PRO TV va continua sa le ofere telespectatorilor, si in anul 2016, blockbustere si premiere, iar actiunea, comedia, drama, dragostea si suspansul vor ajunge, prin intermediul Filmului PRO, in casele tuturor romanilor!

PRO TV – Gandeste liber!