"Romania, te iubesc!" a patruns in culisele modei romanesti

14 Martie 2016, 13:47

Romania, te iubesc!  a patruns in culisele modei romanesti
Citeste mai mult despre: Romania, te iubesc!, ProTV,
Duminica, 13 martie, Anca Nastasi, corespondent special Stirile PRO TV, a urmarit trendurile modei romanesti, intr-un reportaj care a scos la iveala lupta designerilor romani pe o piata supra aglomerata de etichete straine. Reportajul a fost urmarit de aproximativ 700.000 de telespectatori pe intreg intervalul de difuzare, intre 18:02 – 18:59. Romania, te iubesc! a fost lider de audienta la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, obtinand 4.6 puncte de rating si 12.2% share.

Reportajul realizat de Anca Nastasi a prezentat noua generatie de designeri romani, precum si situatia economiei romanesti, care se poate dezvolta prin achizitionarea hainelor fabricate in Romania. Fabricile din Romania, care lucrau doar in lohn, sunt deschise acum sa faca productie si pentru brandurile romanesti, clienti seriosi, tineri designeri care platesc mai bine mana de lucru decat brandurile consacrate mass-market. 

Designerii romani au inregistrat, in ultimii ani, o crestere a cifrei de afaceri, un aport la aceasta crestere avand si deschiderea pe piata internationala, pe care au reusit sa ocupe un loc.

Duminica, 20 martie, Alex Dima, corespondent special Stirile PRO TV, pregateste un reportaj despre spitalele construite, insa ramase nefolosite. Telespectatorii vor vedea astfel de unitati, dotate cu aparatura de zeci de milioane de euro, nefolosite din cauza incompetentei unor functionari si a unor dictatori ajunsi manageri de spital. 

Tu cand ai spus ultima data Romania, te iubesc? 

Toate reportajele pot fi urmarite pe www.romaniateiubesc.protv.ro.


Vezi episoade in intregime pe