Astfel, in intervalul 18:00 – 18:58, atunci cand a fost difuzata emisiunea, ProTv a fost lider absolut de audienta, atat pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, cat si pe publicul din mediul urban. 

4,9 puncte de rating si 17,2 procente din cota de piata a obtinut, in medie, ProTv, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, spre deosebire de Antena 1, clasata pe locul al II-lea, care inregistra doar 2,6 puncte de rating si 9,3 procente din cota de piata. 

ProTv a fost fruntas in topul audientelor si pe publicul din mediu urban, unde a inregistrat o medie de 4,5 puncte de rating si 14,4% cota de piata, in timp ce Antena 1, clasata si de aceasta data pe locul al II-lea, avea doar 2,6 puncte de rating si 8,2 procente din cota de piata.