Astfel, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV.  

De 21 de ani, Pro TV le ofera tuturor romanilor stiri obiective si foarte bine documentate, divertisment de top si continut de calitate in fiecare program difuzat zi de zi, de luni pana duminica.

Grupul PRO va continua sa inoveze si sa reprezinte o sursa de inspiratie si incredere pentru telespectatorii din Romania. Prin aceasta abordare, PRO va fi perceput ca o structura omogena, care ofera informatii, divertisment si programe special gandite pentru toti telespectatorii din Romania.

Pro



Pro 2


Pro Gold


Pro X


Pro Cinema 



Un nume. O viziune. Din 28 august

"Pana in acest moment, fiecare dintre canalele noastre secundare era perceput ca o entitate distincta. Din aceasta toamna, ne dorim ca universul PRO sa devina mai mare, mai puternic, iar grupul PRO sa fie perceput ca un intreg. Avem canale secundare foarte puternice, cu o istorie bogata si ne dorim ca fiecare dintre acestea sa functioneze sub aceeasi umbrela PRO. In doua cuvinte, suntem PRO!", a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

32 ore de filmare, 250 camasi colorate si 1.000.000 de zambete