• PRO TV
  • (P) Importanța locației unei clădiri de birouri

(P) Importanța locației unei clădiri de birouri

(P) Importanța locației unei clădiri de birouri

Amplasarea unei clădiri de birouri asigură condiții de lucru ideale pentru angajații ce vor munci în acea locație. Angajații biroului se pot concentra mai bine la muncă în condiții optime de lucru.

Este un fapt acceptat că munca de birou este, în mare parte, o muncă cerebrală și dificilă, și o mare parte din natura ei este monotonă și repetitivă.

Mai mult, funcționarul trebuie să petreacă o mare parte din zi la birou pentru a face o astfel de muncă. Astfel, este clar că asigurarea unui spațiu de lucru adecvat este necesară pentru îndeplinirea eficientă a muncii.

În caz contrar, eficiența angajaților va scădea și afacerea va intra în colaps. Un aranjament sistematic de birou va oferi, în mod natural, eficiență maximă, la un cost bun. Prin urmare, conducerea companiei are responsabilitatea de a oferi personalului dotări adecvate de birou, astfel încat să obțină rezultate maxime.

Selectarea locației biroului - Puncte de luat în considerare

Amplasarea și dispunerea adecvată a biroului are o importanță de bază în management. Directorul de birou trebuie să joace un rol major în determinarea aranjamentelor. Următoarele puncte trebuie luate în considerare în selectarea locației și a dispunerii biroului.

1. Locația clădirii de birouri.

2. Asigurarea unui spațiu de birouri adecvat.

3. Mărimea și forma biroului.

4. Iluminarea.

5. Dispunerea biroului.

6. Ventilația.

7. Facilitățile de birou.

8. Birou deschis sau birou privat.

9. Personalul și comoditatea clienților.

10. Condițiile fizice ale biroului.

11. Costul spațiului de cazare.

12. Salubrizarea.

13. Zgomotul.

14. Sănătatea.

15. Securitatea.

Orașele mari au cele mai bune clădiri pentru birouri, un asemenea oraș este Sibiul. În acest oraș sunt multe spații comerciale Sibiu.

O clădire birouri Sibiu este Magnolia Office Building. De fapt, acest complex comercial are 3 clădiri spații birouri Sibiu cu 5 etaje, spații comerciale la parter și spatii birouri la etajele 1-5. Suprafața utilă totală a unei clădiri este de 2300 mp, deci totalul pentru cele 3 clădiri este de 6900 mp utili de spații comerciale și spații office sibiu de vânzare.

Atunci când achiziționați un spațiu de birou trebuie să luați în considerare cerințele actuale și viitoare ale biroului în timp ce selectați o clădire pentru birou.

Dacă este selectată o locație necorespunzătoare, există un mare inconvenient cauzat personalului biroului și clienților. O locație inadecvată duce la pierderea timpului și a efortului prin reducerea eficienței muncii.

Într-adevăr, veți găsi o mulțime de spații birouri Sibiu la prețuri atractive, nu numai de cumpărat, ci și de închiriat. Însa, este mai recomandat să vă orientați către spații birouri de vânzare în Sibiu. Pe site-ul eurosibimobiliare.ro veți găsi o mulțime de anunțuri de vânzări spații birouri Sibiu

Problema selectării locației biroului este ridicată în următoarele circumstanțe:

1. În momentul începerii afacerii.

2. Schimbarea locației biroului din cauza volumului crescut de muncă.

3. La momentul extinderii afacerii.

4. Contractul de închiriere a unei clădiri de birouri a expirat.

5. Trecerea afacerii dintr-un sediu în altul sau dintr-un oras în altul.

Următorii factori trebuie luați în considerare în timp ce selectați locația pentru o clădire de birouri:

1. Împrejurimi: Clădirea de birouri trebuie să fie amplasată într-un loc liniștit. Împrejurimile clădirilor de birouri trebuie să fie ferite de zgomot, congestie, praf, fum și miros neplăcut. Motivul este că aceștia sunt câțiva factori responsabili pentru reducerea eficienței în muncă a angajaților din birou.

2. Apropierea de activități conexe: este recomandabil să localizați biroul foarte aproape de alte birouri din aceeași linie de afaceri pentru a obține beneficiile localizării. De exemplu, biroul companiilor de finanțe nebancare este, în general, situat aproape de bănci, showroom-uri și dealeri de bunuri. Avantajul clădirilor din Magnolia Residence este că se află în apropierea zonei Industriale Vest a Sibiului, unde lucrează mii de angajați.

O astfel de locație ajută organizația să țină legătura cu tendințele pieței monetare și să ofere servicii mai bune clienților.

3. Apropiere de serviciul de transport: Serviciul de transport este necesar atât pentru confortul personalului, cât și pentru clienți. În plus, buna funcționare a afacerii este asigurată prin primirea la timp a materiilor prime adecvate și expedierea bunurilor finite. Apropierea complexului Magnolia Residence de autostrada A1 și de aeroportul internațional Sibiu reprezintă un avantaj special.

Disponibilitatea angajaților: Un birou ar trebui să fie amplasat foarte aproape de locul de rezidență al angajaților. Motivul este că cifra de afaceri a forței de muncă a crescut datorită unor complexe precum Magnolia Residence unde există și blocuri de locuințe, accesibile ca preț pentru angajații ce vor lucra în clădirile de birou amintite. 

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni