• PRO TV
  • (P) L’Oréal Paris face frumusețea sustenabilă

(P) L’Oréal Paris face frumusețea sustenabilă

(P) L’Oréal Paris face frumusețea sustenabilă

L’Oréal Paris a pornit de ani buni pe drumul sustenabilității, stabilindu-și orizonturi de timp și de performanță pe care le urmărește cu hotărâre și cu încredere.

VIZIUNEA NOASTRĂ: Să combatem schimbările climatice și să devenim campionii sustenabilității

MISIUNEA NOSTRĂ: Să continuăm să facem business, respectând limitările planetare.

ACȚIUNEA NOASTRĂ: 

Reducerea cu 50% a emisiilor de carbon per articol (raportat la nivelul din 2016)

Investiții de 10 000 000 de euro în proiecte de mediu

Economia circulară se află în centrul strategiei pentru sustenabilitate a Grupului L’Oréal.

Ne uităm la fiecare categorie de ambalaj și căutăm soluții de optimizare atât din punctul de vedere al materialelor folosite și al cantității, cât și din perspectiva reîncărcării și reutilizării.

Pe măsură ce populaţia planetei crește, presiunea în legătură cu epuizarea resurselor naturale se intensifică, iar cantitatea de deșeuri generate se amplifică. Regândirea design-ului produselor, și adoptarea de noi obiceiuri de consum este vitală pentru viitorul planetei.

L’Oréal Paris lucrează la accelerarea tranziţiei către economia circulară – în care materialele sunt menţinute în uz pentru o perioadă cât mai lungă – prin optimizarea reciclabilităţii ambalajelor, investind eforturi în conservarea resurselor și prevenirea poluării cu plastic. Aceasta include utilizarea sporită de conţinut reciclat în ambalajele noastre.

SURSE DE CALITATE PENTRU PLASTICUL RECILAT, UTILIZAT ÎN AMBALAJE

Crearea de surse de calitate pentru plasticul reciclat folosit în ambalajele noastre poate fi o provocare. Pentru asigurarea unui standard ridicat de calitate și siguranţă a ambalajelor, utilizăm exclusiv plastic certificat pentru industria alimentară. Dar în prezent, disponibilitatea acestui tip de plastic la standarde acceptate de industria alimentară este limitată. Pentru a influenţa cererea pentru plastic reciclat, Grupul L’Oréal susţine cercetarea și dezvoltarea de tehnologii noi și procese create pentru a asigura livrarea de plastic reciclat de înaltă calitate la scară mare. 

În particular, Grupul L’Oréal a dezvoltat parteneriate cu inovatori în domeniul reciclării cum ar fi Carbios, LOOPTM și PureCycle. Prin susţinerea eforturilor acestora de a aduce PET și PP reciclat de înaltă calitate la un nivel accesibil, vom securiza viitoarea aprovizionare cu aceste materiale, astfel încât, de la finalul lui 2020, dispunem de 100% PET reciclat pentru toate cele 250 de milioane de sticle de șampon și balsam în Europa și facilităm salvarea a 7000 de tone de plastic.

Am început integrarea plasticului reciclat în produsele noastre, cu precădere în ambalajele de tip sticlă, atingând nivelul de 22.4% PET reciclat la nivel mondial și 19.4% plastic reciclat (de toate tipurile) până la finalul lui 2020.

SUSȚINEM CONSERVAREA RESURSELOR NATURALE PRIN INTEGRAREA STICLEI ȘI HÂRTIEI RECICLATE ÎN AMBALAJE

În același timp, lucrăm la integrarea sticlei reciclate, mai ales destinată produselor de îngrijire a pielii, în care sticla reprezintă 60% din materialele pentru ambalaje.

Cremele Revitalift și Age Specialist integrează 25% sticlă reciclată, facilitând salvarea a aproximativ 2273 de tone de sticlă virgină pe an.  În Statele Unite, ne îndreptăm spre nivelul de 25% sticlă PCR folosită în toate produsele noastre cosmetice de îngrijire a pielii. De exemplu, următoarele produse se află în proces de actualizare: Revitalift 1,5% Pure Hyaluronic Acid Serum (sticlă de 30 ml); Revitalift Triple Power Anti-Aging (borcan pătrat de 50 ml); True Match Liquid Foundation sticlă de 30 ml).

În ceea ce privește hârtia, 100% din hârtia sau cartonul folosite pentru ambalajul secundar sunt certificate FSC sau PEFC, fapt ce confirmă că fibra de lemn folosită la crearea acestor ambalaje provide din păduri gestionate responsabil.

Pentru a ajuta la conservarea resurselor naturale și pentru a reduce amprenta de carbon a produselor noastre, lucrăm la reducerea greutăţii tuturor ambalajelor.

Această economie de materiale reprezintă de asemenea, o optimizare semnificativă a greutăţii și a spaţiului necesar la transport, contribuind astfel la reducerea emisiilor de carbon cauzate de activitatea de transport.

CONSUMATORII – ALIAȚII NOȘTRI PENTRU FRUMUSEȚE SUSTENABILĂ

În calitate de lider al frumuseţii, ne dorim să fim un pionier al sustenabilităţii. Totuși, nu am fi reușit să realizăm toate iniţiativele fără participarea activă a consumatorilor noștri. De aceea, ne multiplicăm iniţiativele pentru a spori în rândul consumatorilor conștientizarea rolului pe care îl au de jucat, alături de noi, în adoptarea consumului responsabil. Urmăriți-ne și adoptați obiceiuri sănătoase pentru fiecare și pentru planetă!

Mai multe detalii găsiți AICI.

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni