• PRO TV
  • 7 paradoxuri pe timp de criza. De ce cresc vanzarile de dulciuri si produse de lux

7 paradoxuri pe timp de criza. De ce cresc vanzarile de dulciuri si produse de lux

7 paradoxuri pe timp de criza. De ce cresc vanzarile de dulciuri si produse de lux

Semnele clasice ale unei economii cu probleme sunt consumul scazut, care se manifesta in toate domeniile, si un somaj in crestere. In schimb, cei de la Business Insider au facut un clasament al unor indicatori atipici unei situatii de criza.

Mai putini soferi care conduc sub stare ebrietata Un studiu recent arata faptul ca in 2010, in SUA, numarul celor care conduc sub influenta alcoolului a scazut cu 20% fata de anul anterior. In plus, in ultimii cinci ani, rata a scazut cu 30%. Insa, exista si reversul problemei - din cauza problemelor economice tot mai multe persoane obisnuiesc sa conume alcool acasa.

Vezi mai multe pe incont.ro

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni