1. Hulaburger
Hulaburger-ul a fost cel mai rasunator esec al lui Ray Kroc, omul care a facut din McDonald’s cea mai vanduta franciza din lume. Burgerul a fost creat in 1963 si era destinat membrilor comunitatii romano-catolice, care nu puteau sa manance carne vinerea. Produsul era, de fapt, un cheeseburger care, in loc de carne, continea o felie de anans. Burgerul a fost un dezastru, spre deosebire de Filet-O-Fish, care a fost lansat in aceeasi perioada de o franciza din Cincinnati si care se vinde si astazi in restaurantele McDonald’s din toata lumea.
2. Arch Deluxe
In campania publicitara la acest produs compania s-a axat pe faptul ca este un burger destinat adultilor, mai sofisticat, pentru clienti mai pretentiosi. Campania pentru promovarea noului produs a costat peste 100 de milioane de dolari, care, insa, au fost aruncati pe fereastra. A fost cea mai scumpa campanile din istoria brandului, dar care nu a ajutat deloc la vanzarea noului burger. Esecul s-a lasat si cu cateva decapitari la nivelul top-managementului.
3. McLobster
Produsul nu a avut succes din cauza pretului prea ridicat. Cine ar da 6 dolari pe un sendvis care nu-I potoleste foamea? Si-apoi, cine vrea sa manance homar, nu se duce la McDonald’s. Burgerul se ma vinde doar in Canada, dar fara prea mare succes.
Intra pe www.incont.ro si vezi si alte produse