• PRO TV

Alexia Talavutis, excursie de vis alaturi de iubitul ei. Cum s-a distrat creata simpatica din LaLa Band in Barcelona

Alexia, pe care telespectatorii o pot urmari in telenovela "O noua viata", difuzata de luni pana joi, de la 20.30, de AcasaTV, s-a intors recent dintr-un city break in Barcelona, unde a participat la un concert sustinut de Beyonce.

Membra trupei LaLa Band a fost impresionata de show-ul pe care Beyonce l-a oferit fanilor: "Concertul s-a desfasurat la Palau Sant Jordi, a fost un show total. Lumini, ecran panoramic care se plimba pe toata scena, sunet impecabil, public de nota 10, iar Beyonce a cantat si a dansat bestial. Am dansat tot concertul si m-am simtit ca la o petrecere, atat de tare a fost atmosfera :)".

Alexia si iubitul ei au ajuns noaptea in Barcelona. Dupa ce s-au cazat, au iesit la o plimbare tarzie si au fost surprinsi ca nu era nimeni pe strada: "Ne miram de ce sunt strazile pustii la 11 noaptea. Chiar nu vedeam oameni pe strada, in schimb, auzeam oameni strigand din diferite colturi. De ce? Pentru ca era El Clasico… Real Madrid - FC Barcelona. Se juca la Madrid… Strazile erau pustii, dar cafenelele si restaurantele erau pline. Am intrat intr-un restaurant si ne-am inghesuit, in picioare, cu suporterii Barcelonei de toate varstele. Serios! Erau de la copii la bunici, familii mari care traiau cu intensitate meciul. Era o atmosfera atat de frumoasa, pozitiva si energizanta, incat nu aveai cum sa nu tii cu Barça", povesteste Alexia Talavutis.

A doua zi, prima oprire a fost pe Camp Nou, de care Alexia a fost foarte incantata: "La 8 dimineata eram in picioare. Si pentru ca toata seara, iubitul meu a avut grija sa primesc toate informatiile necesare despre FC. Barcelona, am dedus ca trebuie sa ajungem neaparat pe stadion :). Si sincer, nu mi-a parut deloc rau. E spectaculos, e un stadion urias, e de fapt un muzeu".

Iar traseul turistic a continuat cu Parcul Monjüic, Palau Nacional de Catalunya, plimbari indelungi pe strazile din centrul vechi al Barcelonei, pe Rambla sau pe malul Marii Mediterane: "Pentru ca aveam doar 3 zile la dispozitie, ne-am hotarat ca in fiecare zi sa parcurgem cate una din cele 3 zone principale. A fost superb! Ca un vis... pentru ca a trecut repede :)) M-am pozat cu Messi, ce-i drept pe green screen :))), am facut un shooting in Parc Guell… Ne-a placut foarte mult Barcelona, un oras in care ne-am intoarce oricand. Daca ajungeti, neaparat sa vizitati Casa Batllo. Pe mine m-a fascinat", recomanda Alexia pe blogul sau personal.