• PRO TV
  • Aproape 2.500.000 de romani au vizitat saloanele de la “Spitalul de dementa”

Aproape 2.500.000 de romani au vizitat saloanele de la “Spitalul de dementa”

Aproape 2.500.000 de romani au vizitat <span style="color:#f00;">saloanele de la “Spitalul de dementa”</span>

Inca de la primul episod, serialul de comedie „Spitalul de dementa” s-a instalat confortabil in topul audientelor cu cifre de audienta impresionante: aproape 2 milioane si jumatate de romani au urmarit serialul in minutul de aur de la 21.45, in timp ce pe publicul comercial din mediul urban „Spitalul de dementa” a inregistrat 13,1 puncte de rating si 28,2% cota de piata.

Serialul a fost joi seara lider de audienta pe toate targeturile. Audienta medie inregistrata de „Spitalul de dementa” la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani a fost de 10,7 puncte de rating si 23,1% cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea cu 6,9 puncte de rating si 14,9% cota de piata. 

Clasamentul ramine neschimbat si la nivelul intregului public din mediul urban, cind ProTv se instaleaza pe pozitia fruntasa cu 9,7 puncte de rating si 19,2% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistreaza doar 5,8 puncte de rating si 11,6% cota de piata.

Cifre la fel de impresionate a inregistrat serialul si la nivelul intregului public din Romania cind audienta medie atinsa de ProTv a fost de 10,3 puncte de rating si 19,6% cota de piata, serialul fiind urmarit in medie de aproape 2 milioane de telespectatori pe tot parcursul difuzarii lui. Antena 2 s-a clasat la nivelul acestui public abia pe locul al treilea cu 5,3 puncte de rating si 10,5% cota de piata.



 

Joia perfecta arata exact ca cea de ieri, 4 octombrie, cind intreaga seara a fost adjudecata de ProTv, cu cele doua seriale de comedie, „Las Fierbinti” si „Spitalul de dementa”, dar si cu meciul Steaua – Copenhaga. Programele ProTv au invins la „golaveraj” audientele surclasind la distanta mare programele concurente. 

Cel de-al treilea episod al serialului „Las Fierbinti”  difuzat de ProTv ieri seara intre 22.26-21.26 a obtinut audiente aproape duble fata de Antena 1. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTv a inregistrat 10,4 puncte de rating si 24,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat 5,5 puncte de rating si 13,1% cota de piata. Serialul s-a plasat pe pozitia fruntasa si la nivelul intregului public din mediul urban cu 9,1 puncte de rating si 19,1% cota de piata, urmat la distanta mare de Antena 1 cu 4,6 puncte de rating si 9,6% cota de piata.

Virful de audienta a fost atins la 21,13 cand peste 2 milioane de telespectatori din intreaga tara au urmarit serialul „Las Fierbinti”. 

Meciul Steaua – Copenhaga din Europa League  difuzat intre 22.05 – 23.57 de ProTv a adunat in fata micilor ecrane in minutul de aur de la 22.52 aproape 3 milioane de telespectatori. Pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani meciul a inregistrat o audienta medie de 14,1 puncte de rating si 34,2% cota de piata, de peste 3 ori mai mult decit a obtinut Antena 1: 3,9 puncte de rating si 9,4% cota de piata.

Audientele inregistrate de ProTv pe durata meciului pe publicul din mediul urban sint de 4 ori mai mari fata de cele obtinute de Antena 1. Asa se face ca ProTv s-a clasat pe locul 1 cu 12,9 puncte de rating si 30,6% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 3,3 puncte de rating si 7,9% cota de piata.

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni