• PRO TV
  • Branduri romanesti tot mai vizibile pe piata internationala

Branduri romanesti tot mai vizibile pe piata internationala

Branduri romanesti tot mai vizibile pe piata internationala

Intr-o lume in care competitia devine din ce in ce mai acerba, iar consumatorii tot mai atenti la felul in care isi cheltuiesc banii, exista branduri romanesti care incep sa se remarce pe piata internationala.

Duminica, 5 decembrie, de la 18:00, la Romania, te iubesc!, veti putea descoperi descoperi povestea fascinanta a unor romani care au pariat pe produse autohtone, au crezut in ele, le-au crescut si au inceput sa le exporte.

Mai toata lumea apreciaza oamenii frumosi, iar companiile cosmetice stiu asta mai bine ca oricine. „Frumusetea” pe care romanii o cumpara anual se ridica la nu mai putin de jumatate de miliard de euro. Desi firmele internationale de cosmetice detin suprematia pe piata autohtona, exista si romani care nu doar ca au vrut, ci au si reusit sa se impuna pe piata cosmeticelor.

Mai presus de orice, infrumusetarea romanilor este pentru ei o poveste de succes, in care secretul consta tocmai in indarjirea de a face lucruri bune, indiferent de greutati. Elena Cremenescu si Rucsandra Hurezeanu sunt doua femei care au construit de la zero doua mari companii de cosmetice din Romania. Povestea lor, duminica, la Romania, te iubesc!.

Romania demonstreaza ca are un cuvant de spus si in domeniul modei. Cristina Batlan, cea care deschidea in 1994 un magazin de tesaturi pe Calea Victoriei, si-a indreptat ulterior pasii catre incaltaminte si genti. Astazi, are o echipa de sapte designeri si si-a deschis magazine chiar in New York, Israel si Bulgaria. In viitorul apropiat, romanca urmeaza sa deschida reprezentante in Luxembourg si Sofia.

In Europa sunt cel mult o mie. In Romania, unul singur. Este vorba despre produsele protejate pe plan national si, in curand, pe continent. Pentru magiunul de Topoloveni, doua femei s-au luptat pe viata si pe moarte. Duminica, la Romania, te iubesc! o veti cunoaste cunoaste pe Bibiana Stanciulov, patroana afacerii cu magiun, cea care a redescoperit un produs cuceritor prin tocmai simplitatea sa.

In 2001, Bibiana si fiica ei, Diana, cumparau fabrica de la Topoloveni. Pe atunci exportau 10-15 tone de magiun vrac, iar astazi au ajuns la performanta de a exporta intre 200 si 300 de tone de magiun pe an, vandut la borcan, cu eticheta de produs protejat la nivel national, iar din primavara, protejat si in Europa.

Cifra de afaceri a Bibianei se ridica la doua milioane de euro pe an, iar magiunul a dat lovitura chiar si la Nisa, in magazinul cu produse romanesti al Mihaelei Samoila, de unde este cumparat si savurat de francezi.
 

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni