Imnul crizei "KK-Maka" lansat de "Serviciul roman de Comedie", peste 1,3 milioane de accesari in 10 zile

Imnul crizei KK-Maka lansat de Serviciul roman de Comedie , peste 1,3 milioane de accesari in 10 zile
Data publicarii: 18 August 2010
Data actualizare: 18 August 2010
La numai 10 zile de la lansare, Imnul crizei \"KK-Maka\" al \"Serviciului Roman de Comedie\" de la Pro Tv a depasit 1,3 milioane de vizualizari pe tot Internetul.

Clipul produs de Toni Grecu si echipa sa de agenti de la ”Serviciul Roman de Comedie” a avut o evolutie spectaculoasa inca de cand a fost postat pe Internet. La numai cinci zile numara aproximativ 700.000 de vizualizari, la o saptamana a trecut granitele tarii a ajuns si pe site-urile bulgaresti, cu versurile subtitrate si zeci de mii de accesari, iar la 10 zile de la lansare numara deja peste 1,3 milioane de vizualizari pe tot Internetul.

”Am facut ceva care sa atraga atentia ca ”Serviciul Roman de Comedie” vegheaza necontenit asupa comediei politice nationale si este prezent mereu la datorie. Sloganul nostru este: Razi pentru tine, razi pentru tara! Am conceput acest proiect special pentru a fi difuzat pe Internet, in mijlocul vacantei dintre doua sezoane TV. Niciodata nu am mai realizat vreun produs dedicat net-ului. De asta am abordat si mesajul din textul parodiei intr-o maniera mai acida fata de TV, mai permisiva”, crede Toni Grecu.

La randul sau, Ducu Hancu, cel care impreuna cu Toni Grecu semneaza versurile acestui clip-parodie, crede ca expunerea e marele beneficiu al acestei actiuni a ”Serviciului Roman de Comedie”: ”Au avut ocazia sa vada ce stie sa faca SRC si foarte multi oameni care poate nu urmaresc programul. A fost un lucru facut din pasiune si din entuziasm, care la Toni sunt molipsitoare. Pardon, virale. Judecand dupa rezultate, am reusit sa aducem o bucurie unui public foarte larg.”   

 




VIDEO PROTVPLUS.RO
STIRILEPROTV.RO
Mai mult pe STIRILEPROTV.RO
Modifică setările cookies