• PRO TV
  • Meciul dramatic al Stelei a adus peste 2.000.000 de telespectatori la Pro TV

Meciul dramatic al Stelei a adus peste 2.000.000 de telespectatori la Pro TV

Meciul dramatic al Stelei a adus peste 2.000.000 de telespectatori la Pro TV

Romanii au fost alaturi de Steaua si la al treilea meci din grupele Champions League.

Steaua – Lyon a inregistrat pe Pro TV o audienta medie pe publicul din mediul urban de 17,7 puncte de rating si o cota de piata de 41,7%, adica in jur de doua milioane de telespectatori, conform datelor furnizate de GFK Romania. Pro TV a fost lider detasat de audienta, urmat de Acasa TV, 3,1 puncte de rating si o cota de piata de 7,2% si Antena 1, 2,3 puncte de rating si 5,5% cota de piata. Al treilea meci al Stelei a inregistrat cea mai mare audienta din actualul sezon Champions League pentru echipa din Ghencea.

Dramatismul meciului cu campioana Frantei a atras mai mult decat duelul cu Fiorentina lui Mutu (17 puncte de rating si cu o cota de piata de 41,7%) sau cel cu Bayern Munchen (17,2 puncte de rating si o cota de piata de 43,7%).

Steaua a trecut de la agonie la extaz. Dupa un inceput de vis, 2-0 in primul sfert de ora si 3-2 la pauza, Steaua a pierdut dramatic cu 3-5 si ramane cu un singur punct in grupa. Echipa din Ghencea ramane pe ultimul loc dupa trei etape si primavara europeana in Champions League incepe sa para doar un vis frumos.

Minutul de maxima audienta a fost atins la finalul primei reprize, 22:30, cand 2.517.000 de romani sperau ca Steaua sa tina de rezultat, 3-2 cu campioana Frantei, adica un rating de 22,1 puncte si 50,8% cota de piata.

Şi publicul comercial urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, a preferat meciul Steaua - Lyon, transmis marti seara de Pro TV, cu un rating de 16,9  puncte şi o cotă de piaţă de 44,7%.

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni