• PRO TV

Nicoleta Luciu, vacanta in Cipru. Cum arata vedeta in costum de baie, dupa nasterea tripletilor si implanturile cu silicon

Nicoleta Luciu, prezentatoarea emisiunii “Bingo Romania”, difuzata ACASA duminica, de la ora 22.00, s-a intors din vacanta cu mana rupta, astfel ca va fi nevoita sa poarte ghips pentru doua saptamani si sa nu faca efort timp de o luna.

Nicoleta a petrecut doua saptamani in Cipru impreuna cu Zsolt, cei 4 copii, doua bone, multi prieteni, s-au bucurat de soare, de plaja, s-au relaxat, dar finalul vacantei nu a fost unul fericit pentru prezentatoarea emisiunii “Bingo Romania”:

Intr-o seara am fost la parcul de camile, iar camila pe care ma urcasem eu s-a speriat din cauza unui zgomot puternic. Am incercat sa ma tin, dar nu am reusit si am cazut. Nu puteam sa respir, am ajuns la Urgenta unde am ramas internata, am facut multe analize, radiografii, pentru ca mi-am rupt mana si mi-am fracturat 4 coaste. Bine ca nu a fost mai rau. Sambata noaptea am aterizat inapoi la Bucuresti, copiii au plecat direct la Miercurea Ciuc, iar eu am venit la Buftea sa prezint Bingo Romania. Va trebui sa port ghips 2 saptamani si sa nu fac efort, sa nu dansez  timp de o luna ca sa imi protejez coastele. Si emisiunea viitoare voi prezenta emisiunea cu mana in ghips”, spune Nicoleta.

Pana la acest incident, Nicoleta marturiseste ca s-au bucurat din plin de vacanta si ca cei patru copii au fost foarte cuminti: “Nu am avut emotii cu copiii nici in aeroport, nici in avion, chiar ne-au felicitat stewardesele ca avem copii cuminti. Acolo, toata lumea s-a bucurat de apa, plaja, mai putin Kim careia la inceput nu ii placea nici nisipul, nici apa, incepea imediat sa planga, dar s-a obisnuit cu timpul. Stateam la plaja de dimineata pana la 11 si inainte sa intram in camera, aveam program de inot, dupa amiaza o petreceam la piscina, iar seara ieseam in oras, la plimbare prin Larnaca”, adauga Nicoleta Luciu.