• PRO TV
  • PRO TV, lider de audienta - Comedia si aventura au cucerit telespectatorii

PRO TV, lider de audienta - Comedia si aventura au cucerit telespectatorii

PRO TV, lider de audienta - Comedia si aventura au cucerit telespectatorii

Sfarsit de saptamana cu zambete si aventuri, in care serialul Las Fierbinti si filmul Legenda lui Hercule au clasat PRO TV pe primul loc in topul audientelor!   

Sambata seara, aventurile fierbintenilor au fost, din nou, prezente in casele romanilor si le-au adus zambete pe buze cu peripetiile lor. In intreg intervalul de difuzare, 20:29 – 21:56, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmarit episodul Las Fierbinti care a dat startul celui mai iubit serial romanesc de comedie al ultimilor ani. In minutul de aur, inregistrat la 21:23, peste 2.6 milioane de telespectatori ii urmareau cu sufletul la gura pe Bobita, Giani sau Gianina.

Pe segmentul publicului comercial, episodul a avut o cota de piata de 27.1% si 12.5 puncte de rating, comparativ cu postul clasat pe locul doi, care a inregistrat rezultate de doua ori mai mici: 14.4% share si 6.7 puncte de rating. 

Pe segmentul publicului urban, Las Fierbinti a fost si de aceasta data lider de audienta, avand o cota de piata de 19.1% si 10.4 puncte de rating, fata de postul clasat pe locul doi, care a inregistrat 11.5% share si un rating de 6.3 puncte.

La nivel national, serialul de comedie Las Fierbinti a inregistrat 12.1 puncte de rating si un share de 21.5%, in timp ce postul situat pe locul doi a reusit sa obtina 6.3 puncte de rating si 11.1% cota de piata. 

Duminica, 11 ianuarie, peste 2.3 milioane de telespectatori au ales sa urmareasca Legenda lui Hercule, povestea unuia dintre cele mai cunoscute mituri ale lumii. Filmul a dominat audienta atat pe segmentele publicului comercial si urban, cat si national, in intervalul orar 20:28 – 22:10. In minutul de aur, inregistrat la 21:29, peste 2.8 milioane de telespectatori au fost alaturi de personajul principal al filmului Legenda lui Hercule.

Legenda lui Hercule a inregistrat, pe segmentul publicului comercial, o cota de piata impresionanta de 33.1% si 16.2 puncte de rating, comparativ cu postul clasat pe locul doi, care a inregistrat un share de 13.1% si 6.4 puncte de rating. 

PRO TV a fost lider de audienta si pe segmentul publicului urban, cu o cota de piata de 23.1% si 13.0 puncte de rating, in timp ce postul clasat pe locul doi a inregistrat 10.4% share si 5.8 puncte de rating.

Legenda lui Hercule a fost lider si la nivel national, cu 12.5 puncte de rating si o cota de piata de 21.2%, iar televiziunea situata pe locul doi a obtinut 6.6 puncte de rating si 11.2% cota de piata. 

Si in 2015, cele mai bune filme, premiere si blockbustere ofera romanilor un spectacol de actiune, comedie, suspans si drama, doar la PRO TV!

PRO TV – Gandeste liber!

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni