Citeste mai mult despre:
Divertisment,
CFR Cluj a fost sustinuta de romani si la primul esec din istorie in Champions League, scor 1-0 la Bordeaux. Meciul Bordeaux – CFR a inregistrat pe Pro TV o audienta medie pe publicul din mediul urban de 15,9 puncte de rating si o cota de piata de 39,3, adica aproape doua milioane de telespectatori, conform datelor furnizate de GFK Romania.
Pro TV a fost lider detasat de audienta, urmat de
Acasa TV si Antena 1, 2,6 puncte de rating si o cota de piata de 6,3%.
CFR Cluj a pierdut primul meci din grupele
Champions League din cauza autogolului stupid al lui Cadu la Bordeaux. Cu 4 puncte, CFR-ul a ramas pe locul doi in grupa, dupa Chelsea, cu 7 puncte, iar calificarea incepe sa se complice.
CFR Cluj s-a impiedicat de ultima clasata in grupa, dupa ce a batut As Roma pe Olimpico si a fost egala vicecampioanei Europei, meciuri transmise, in direct, de
Pro TV.
Minutul de maxima audienta a fost atins spre finalul primei reprize, 22:26, cand 2.283.000 de romani sperau ca CFR sa pastreze cel putin rezultatul de egalitate, scor 0-0, adica un rating de 20,1 puncte si 45,9% cota de piata, aproape jumatate din populatia din mediul urban.
Şi publicul comercial urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, a preferat meciul Bordeaux - CFR, transmis miercuri seara de
Pro TV, cu un rating de 15,5 puncte şi o cotă de piaţă de 44,7%.