• PRO TV
  • ProTV, lider absolut de audienta pe 1 decembrie! De 21 de ani, Pro TV are ce trebuie!

ProTV, lider absolut de audienta pe 1 decembrie! De 21 de ani, Pro TV are ce trebuie!

ProTV, lider absolut de audienta pe 1 decembrie! De 21 de ani, Pro TV are ce trebuie!

Romanii au petrecut 1 decembrie cu Pro TV! Intreaga zi, Pro TV a avut programe speciale de sarbatoare, iar milioane de telespectatori au urmarit povesti de viata extraordinare, transmisiuni in direct, s-au distrat alaturi de indragitele personaje din serialul de comedie Las Fierbinti si de vedetele Pro TV si au trait emotia la intensitate maxima.

Pe parcursul intregii zile, Pro TV a fost lider incontestabil de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 6.8 puncte de rating si 28.7% cota de piata pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, de doua ori mai mult fata de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut 3.4 puncte de rating si 14.4% share.

In prime time, Pro TV a continuat in acelasi spirit, a fost lider absolut de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat in prime time 16.7 puncte de rating si 37.7% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, de aproape trei ori mai mult fata de locul secund, care a obtinut 5.8 puncte de rating si 13.2% share.

Dimineata de 1 decembrie a inceput cu Stirile Pro TV, program in care romanii au putut urmari povesti impresionante ale unor oameni care merita toata admiratia noastra. Editia Stirilor Pro TV de dimineata a fost lider de audienta pe toate segmentele de public si a inregistrat pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 4.3 puncte de rating si 30.6% share, fata de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a inregistrat 3.4 puncte de rating si 24.4% cota de piata.

Pro TV a continuat ziua cu o editie speciala a Stirilor Pro TV, in care telespectatorii au urmarit transmisiunea LIVE de la parada militara de 1 decembrie. Programul a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 7.3 puncte de rating si 28.2% share, de peste doua ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul secund, care a obtinut 3.3 puncte de rating si 12.9% cota de piata.

Cove si Adela Popescu au intrat rapid in atmosfera de sarbatoare la Vorbeste lumea, alaturi de invitati speciali. Vorbeste lumea a fost lider de audienta pe toate segmentele de public si a inregistrat pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 19.3% share, fata de locul secund, care a obtinut 3 puncte de rating si 12.8% cota de piata.


Ziua de sarbatoare a continuat cu o editie speciala La Maruta, care le-a adus romanilor material inedite, amuzante, pline de traditie si talent autentic. Emisiunea a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 5.8 puncte de rating si 21.2% share, fata de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut 4 puncte de rating si 14.6% cota de piata.


Familia lui Cove si familia lui Razvan Fodor au incercat sa afle Ce spun romanii intr-o editie speciala a emisiunii prezentate de Cabral. Editia speciala Ce spun romanii de 1 decembrie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 10 puncte de rating si 29.2% share, de aproape doua ori mai mult fata de postul de televiziune clasata pe locul secund, care a obtinut 6.2 puncte de rating si 18.2% cota de piata.


Andreea Esca a spus, pentru a 21-a oara, Buna seara, Romania! Buna seara, Bucuresti!, la ora 19:00 si le-a adus romanilor, de la pupitrul Stirilor Pro TV, subiecte impresionante si povesti de succes ale unor oameni care au reusit sa duca numele tarii noastre pe cele mai inalte culmi. Editia Stirilor Pro TV de 1 decembrie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 13.8 puncte de rating si 36.8% share, de doua ori mai mult fata de postul de televiziune clasata pe locul doi, care a obtinut 5.5 puncte de rating si 14.6% cota de piata.


Ziua de 1 decembrie s-a incheiat cu Marea petrecere nationala – Las Fierbinti, care a dat startul distractiei, umorului, dar si emotiilor. Cele mai simpatice personaje din serialul de comedie Las Fierbinti, impreuna cu vedetele Pro TV, s-au distrat, au dansat si au sarbatorit ziua nationala a Romaniei si ziua Pro TV in mod traditional, pe terasa barului lui Bobita. Episodul special Marea petrecere nationala – Las Fierbinti a obtinut o audienta record, inregistrand 18.1 puncte de rating si 39.4% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, de aproape patru ori mai mult fata de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut 6.4 puncte de rating si 14% share. 


Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 2.7 milioane de telespectatori au urmarit programul special din prime time, iar in minutul de maxima audienta de la 20:53, Marea petrecere nationala a adus in fata televizoarelor peste 3.6 milioane de romani.  

De 1 decembrie, Pro TV a sarbatorit 21 de ani de la lansare si ziua nationala a Romaniei si le-a oferit romanilor o zi de neuitat, cu programe special si cele mai indragite vedete.

Romania, ai ce trebuie!

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni