Restaurantele care nu cunosc cuvantul "CRIZA". Chelneritele sexy si profitul merg mana-n mana: FOTO

Restaurantele care nu cunosc cuvantul CRIZA . Chelneritele sexy si profitul merg mana-n mana: FOTO
Citeste mai mult despre: restaurant, afacere, brestaurants, sexy,
Data publicarii: 25 Iunie 2012
Data actualizare: 26 Iunie 2012
In timp ce restaurantele clasice fac eforturi sa se mentina pe linia de plutire, unele localuri nici macar nu au auzit cuvantul "recesiune".

Ce au in comun restaurante precum Mugs N Jugs, Twin Peaks, The Tilted Kilt sau Hooters din Statele Unite ale Americii? Chelneritele cu sanii la vedere si profitul urias, de 30% pe an, spun unii, iar altii tin sa adauge si discriminarea sexuala pe lista.

In America, acest gen de localuri sunt numite "brestaurants", si nu e greu de ghicit de ce. Restaurantul Twin Peaks se lauda cu o cifra de afaceri de 44 de milioane dolari, iar proprietarul Randy DeWitt stie care e cheia succesului: "Nu angajez decat talente spectaculoase. Fetele trebuie sa incapa neaparat in costumele noastre", scrie azcentral.com.

Chelneritele de la Twin Peaks sunt imbracate sumar: o fustita mini plisata si un sutien care le pune in valoare decolteul, neaparat generos "Tinerii vor sa incerce locuri noi de iesit in oras, nu acolo unde mergeau de mana cu mama si tata", spune un client.

Citeste si: Top 10 cele mai ciudate restaurante din lume

Angajatele de la restaurant trebuie sa aiba neaparat forme feminine si generoase, dar si un look impecabil: fara piercinguri, fara tatuaje si fara par vopsit


Unii vin chiar si copii mici in astfel de restaurante. "Pe seara chelneritele inca sunt imbracate. Daca mergi pe plaja, vezi privelisti mult mai indecente, asa ca nu e nicio problema sa aduc copiii", spune un client, inginer de profesie, care vine la "breastaurant" cu fiicele lui, de 6 si 9 ani.


 

 

 

Rose Dimov, 22 de ani, chelnerita la Tilted Kilt, spune ca jobul ei nu e diferit de cel al unei ospatarite obisnuite. Are grija ca clientii ei sa se simta bine si sa primeasca mancarea la timp. "Mersul la restaurant trebuie sa fie o experienta speciala. Noi suntem entertaineri de profesie", spune tanara, pe care nu o deranjeaza sa se plimbe printre mese, doar pe jumatate imbracata.

Ca o curiozitate, peste trei sferturi dintre clientii de la Hooters sunt barbati, cu media de varsta 45 de ani.




VIDEO PROTVPLUS.RO
STIRILEPROTV.RO
Mai mult pe STIRILEPROTV.RO
Modifică setările cookies