In minutul de aur al editiei, 18:59, aproape 2.500.000 de telespectatori de la nivelul intregii tari erau cu ochii pe ProTV.
In intervalul orar 17:59 – 19:00, atunci cand a fost difuzata emisiunea, ProTV a inregistrat, in medie, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, 6,9 puncte de rating si 16,7% cota de piata, in timp ce Antena 1, clasata pe locul al II-lea, a obtinut 4,2 puncte de rating si 10,2 procente din cota de piata.
ProTV nu a avut rival nici pe publicul din mediul urban, unde a condus detasat cu o medie de 6,5 puncte de rating si 13,1% cota de piata, urmat fiind de Antena 1, care a inregistrat 4,9 puncte de rating si 9,8% cota de piata.
Si publicul de la nivelul intregii tari a spus aseara Romania, te iubesc!, iar ProTV a inregistrat o medie de 6,8 puncte de rating si 13,1 procente din cota de piata, in timp ce Antena 1, clasata tot pe locul al II-lea, a inregistrat 5,6 puncte de rating si 10,8% cota de piata.