• PRO TV
  • Si in 2015, PRO TV a fost prima alegere a telespectatorilor!

Si in 2015, PRO TV a fost prima alegere a telespectatorilor!

Si in 2015, PRO TV a fost prima alegere a telespectatorilor!

 De 20 de ani, PRO TV le ofera telespectatorilor productii de top, cel mai bun entertainment si cele mai captivante filme.

PRO TV a continuat sa le ofere telespectatorilor, si in 2015, cele mai impresionante productii, cele mai noi si apreciate filme, entertainment de calitate si cele mai bine documentate programe de stiri. PRO TV a fost alegerea numarul 1 a telespectatorilor, fiind lider de piata in Romania si in acest an. 

Noile productii, Sunt celebru, scoate-ma de aici!, Ferma vedetelor sau Clipa de fericire, alaturi de productiile consacrate, precum Romanii au talent sau Vocea Romaniei, au devenit adevarate fenomene, care au marcat acest an. Atributele programelor PRO TV au fost inovatia, ineditul, emotia, umorul, actiunea si divertismentul, transformand productiile in succese remarcabile! 

2015, anul recordurilor de audienta la PRO TV!

Oferta PRO TV din anul 2015 a adus productii pe care romanii le-au urmarit cu sufletul la gura, aducand recorduri de audienta. 

PRO TV a fost in pole position inca din primele luni ale anului 2015, incepand cu Sunt celebru, scoate-ma de aici!, care a fost cel mai performant reality show difuzat vreodata de o televiziune din Romania, cu o medie de 14.9 puncte de rating si 30.7% share si continuand cu Ferma vedetelor, care a inregistrat 97% leadership pe o perioada de nu mai putin de 3 luni. Emisiunea Visuri la cheie a adus pentru PRO TV un record la nivelul cotei de piata, una dintre povestile acestui sezon inregistrand 33.7% share. Luna octombrie a adus un nou record de cota de piata pentru un episod al celui mai urmarit serial de comedie, Las Fierbinti: 38.3%! De asemenea, PRO TV a inregistrat in luna octombrie cele mai bune rezultate ale unui canal TV in Romania in prime time, cu o medie de 25.3% cota de piata.

Lucia Antal, Director Marketing PRO TV, a declarat: „Ne-am dorit ca in 2015 sa le oferim telespectatorilor o varietate mare de programe: productii, emisiuni, filme, seriale si formate care sa fie pe placul lor, iar rezultatele pe care le vedem acum confirma ca am reusit sa ajungem in casele romanilor. Am avut un inceput de an in forta, cu productia fenomen Sunt celebru, scoate-ma de aici!, am continuat cu Ferma vedetelor, care a obtinut rezultate incredibile timp de 3 luni consecutive, apoi cu productiile deja consacrate in Romania, precum Romanii au talent, Visuri la cheie, Las Fierbinti sau Vocea Romaniei, toate cu rezultate foarte bune. Suntem convinsi ca grila pe care am pregatit-o pentru 2016 va continua sa le ofere romanilor informatiile, divertismentul si inovatia cu care i-am obisnuit deja!”.

Rezultate PRO TV ianuarie – decembrie 2015

In perioada 1 ianuarie –  31 decembrie 2015, PRO TV a inregistrat in prime time un rating mediu de 9.1 puncte si o cota de piata de 23.9% in randul publicului comercial, adulti cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, la mare distanta de televiziunea de pe locul doi, care a obtinut 5.3 puncte de rating si 14% share. Pe parcursul intregii zile, PRO TV a atins in 2015 un rating mediu de 3.5 puncte si o cota de piata de 18.9%, in timp ce televiziunea situata pe locul doi a inregistrat un rating de 2.8 puncte si o cota de piata de 14.7%. 

PRO TV si-a depasit competitia la o distanta considerabila si la nivelul publicului urban. In 2015, postul a inregistrat un rating mediu de 7.9 puncte si o cota de piata de 17.3% in prime time, mult peste rating-ul de 5.2 puncte si share-ul de 11.5% atinse de televiziunea de pe locul doi. Pe parcursul intregii zile, PRO TV a obtinut 3.2 puncte de rating si 14.2% share, in timp ce locul doi a inregistrat 2.8 puncte de rating si 12.5% share.

PRO TV a condus detasat topul audientelor si la nivel national, atingand un rating mediu de 8.1 puncte si un share de 17.8% in prime time, respectiv un rating de 3.3 puncte si un share de 14.6% pe parcursul intregii zile. Urmatorul competitor a inregistrat in prime time 5.1 puncte de rating si o cota de piata de 11.1% si un rating de 2.9 puncte si un share de 12.6% pe parcursul intregii zile.

Adrenalina, emotii si pasiune – ingredientele show-urilor de top!

Emotiile, pasiunea si adrenalina au fost elementele care au adus audiente record productiilor PRO TV. Topul emisiunilor de divertisment la nivelul publicului comercial este condus de show-urile PRO TV:

 

Emisiune

 

Rating

Share

1

ROMANII AU TALENT

PRO TV

18.1

45.6%

2

SUNT CELEBRU, SCOATE-MA DE AICI!

PRO TV

14.9

30.7%

3

VISURI LA CHEIE

PRO TV

10.9

26.4%

4

VOCEA ROMANIEI

PRO TV

10.7

28.1%

5

MASTERCHEF

PRO TV

10

23.7%

Cel mai urmarit show marca PRO TV, Romanii au talent, a reunit si in acest sezon momente fascinante ale romanilor dornici sa-si impartaseasca talentul cu intreaga tara! Romanii au talent a fost si in 2015 cel mai urmarit show din istoria televiziunii din Romania, lider absolut de audienta pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, Romanii au talent a inregistrat cifre impresionante: 18.1 puncte de rating si 45.6% share. 

Sunt celebru, scoate-ma de aici! a fost revelatia inceputului de an. Timp de trei saptamani, telespectatorii au putut urmari, live, captivanta experienta a 12 vedete in jungla africana. Show-ul fenomen al inceputului de an a inregistrat la nivel comercial o audienta medie de 14.9 puncte de rating si o cota de piata de 30.7%! 

Visuri la cheie a readus, prin intermediul celui de-al doilea sezon, speranta in viata romanilor mai putin norocosi. Productia emotionanta a marcat si in aceasta toamna vietile romanilor cu care soarta a fost dura. Cifrele au fost si in acest sezon la inaltime: 10.9 puncte de rating si 26.4% share pe publicul comercial. 

Portativul de la Vocea Romaniei a continuat intr-o nota fabuloasa cu noi reguli si voci puternice. Ritmul audientelor de top a fost resimtit si in show-ul in care doar vocea conteaza. Vocile senzationale si cei patru antrenori, alaturi de Pavel Bartos, au fost ingredientele de succes care au pozitionat Vocea Romaniei pe prima pozitie in clasamentul show-urilor muzicale, aducand un nou sezon cu 100% leadership de audienta. Pe segmentul publicului comercial, PRO TV a inregistrat o medie de 10.7 puncte de rating si 28.1% share. 

MasterChef a dominat topul audientelor si in acest sezon, oferind telespectatorilor un meniu asezonat cu preparate de top, probe spectaculoase si concurenti determinati. Chef Patrizia, Chef Foa si Chef Adrian Hadean au adus telespectorilor un sezon presarat cu ingrediente premium: probe spectaculoase, concurenti pasionati si invitati de seama. La nivelul publicului comercial, cel mai  urmarit cooking show din Romania a inregistrat o medie de 10 puncte de rating si 23.7% share. 

In prima jumatate a anului 2015, Ferma vedetelor a reunit 12 vedete, care au infruntat provocari si sarcini inedite, asemanatoare celor de acum 100 de ani. Timp de 3 luni, reality show-ul a adus in fata telespectatorilor fata nevazuta a vedetelor, care au iesit din zona lor de confort, si a aratat cum au facut fata, zilnic, provocarilor vietii la ferma. Ferma vedetelor a inregistrat pe segmentul comercial o medie de 9.6 puncte de rating si 23.7% share, situandu-se pe locul 6 in clasamentul show-urilor de divertisment in 2015.

Urmatorul loc in clasament este ocupat de Clipa de fericire, emisiunea care a pus in centrul atentiei oameni simpli, adevarati, cu care viata nu a fost intotdeauna usoara, iar Amalia Enache le-a aratat ca o clipa de fericire poate schimba totul si ca cel mai important este sa nu isi piarda speranta si optimismul. Emisiunea Clipa de fericire, prezentata de Amalia Enache, a inregistrat o medie de 7.4 puncte de rating si 18% cota de piata.

Stirile obiective au pozitionat PRO TV pe prima pozitie in preferintele telespectatorilor!

PRO TV a dovedit si in acest an ca informatia de calitate, prezentata profesionist si obiectiv, este esentiala pentru telespectatori. Programele Stirilor PRO TV au fost lider de audienta in 2015, iar noul studio de stiri, dotat cu tehnologie de ultima generatie, care se aliniaza la cele mai noi tendinte de pe piata internationala, le ofera telespectatorilor o experienta vizuala inedita! 

In 2015, primele 5 pozitii in topul programelor de stiri pe segmentul publicului comercial sunt (cifrele de audienta sunt pentru perioada 1 ianuarie – 30 decembrie):

1. Vremea, Stirile PRO TV 19:00 – 8.3 puncte de rating si 22.1% share

2. Sport, Stirile PRO TV 19:00 – 7.9 puncte de rating si 21.7% share

3. Stirile PRO TV 19:00 – 7.7 puncte de rating si 23.7% share

4. Stirile PRO TV 22:30 – 6.7 puncte de rating si 19.8% share

5. Observator 19:00 – 4.8 puncte de rating si 14.9% share

Romania, te iubesc! a prezentat, si in acest an, anchete si reportaje senzationale, a continuat sa arate romanilor fata nevazuta a tarii lor si sa prezinte exemple de romani cu care ne mandrim, pentru care „se poate si altfel” a devenit un motto si un stil de viata. Materialele pregatite de echipa Romania, te iubesc! au inregistrat audiente de top. Astfel, pe segmentul publicului comercial, audienta medie a fost de 5.5 puncte de rating si 16.7% cota de piata, fata de locul secund, care a inregistrat 2.8 puncte de rating si 8.6% cota de piata. 

Telespectatorii au ales si in 2015 informatia de calitate prezenta in cadrul emisiunilor de tip magazin ale PRO TV, acestea ocupand primele pozitii in top:  

1. Romania, te iubesc! – 5.5 puncte de rating si 16.7% cota de piata

2. iLikeIT – 3.1 puncte de rating si 20.1% cota de piata 

3. Apropo TV – 2.8 puncte de rating si 11.6% cota de piata 

4. Ce se intampla, Doctore? – 2.6 puncte de rating si 16.4% cota de piata.

Filmele difuzate de PRO TV i-au condus pe telespectatori in calatorii fascinante!

De la actiune la comedie, fantezie sau aventura, filmele difuzate de PRO TV in 2015 au fost urmarite de zeci de milioane de romani. In 2015, in top 100 de filme difuzate de televiziunile comerciale, PRO TV ocupa 94 de pozitii! 

Top 5 filme (cifre inregistrate pe segmentul publicului comercial):

1. Legenda lui Hercule (noiembrie) – 16.2 puncte de rating, 33.1% share

2. Transporter 2 (Curierul 2) (martie) – 14.7 puncte de rating, 32.7% share

3. In spatele liniilor inamice 3 (ianuarie) – 14.4 puncte de rating, 28.4% share

4. Centurion (ianuarie) – 14.3 puncte de rating, 29.3% share

5. Dublu impact (ianuarie) - 14.2 puncte de rating, 28.6% share

Serialele difuzate de PRO TV, in topul preferintelor romanilor!

Serialele difuzate de PRO TV, locale si internationale, in 2015 au ocupat primele 3 pozitii ale clasamentului celor mai urmarite productii. Top 5 seriale difuzate in 2015 (date pentru segmentul publicului comercial):

1. Las Fierbinti (sezonul VIII) – 13.8 puncte de rating si 33% share

2. Las Fierbinti (sezonul VII) – 12.5 puncte de rating si 28.4% share

3. Puterea destinului (PRO TV) – 7.8 puncte de rating si 16.3% share

4. Puterea destinului (Acasa) – 5.9 puncte de rating si 16.7% share

5. Tradarea (Kanal D) – 5.1 puncte de rating si 11.2% share

Cu 8 sezoane de succes, Las Fierbinti a adus umorul de calitate si in 2015!

Cu cele 2 sezoane difuzate in 2015, Las Fierbinti, cel mai apreciat serial de comedie romanesc, a fost din nou prima alegere a telespectatorilor! Sezonul cu numarul 7 al serialul, difuzat in primavara lui 2015, a inregistrat la nivel comercial o audienta medie de 12.5 puncte de rating si 28.4% share, iar aventurile fierbintenilor din sezonul 8 au inregistrat la nivel comercial un nou record de audienta: 13.8 puncte de rating si o cota de piata de 33%, acesta fiind si cel mai urmarit sezon al serialului de pana acum!

Cele mai importante competitii europene de fotbal s-au vazut in 2015 la PRO TV!

PRO TV a difuzat in 2015 cele mai tari meciuri ale celor mai importante competitii europene, precum si partide ale Echipei Nationale. Cele mai urmarite meciuri de fotbal transmise de PRO TV in 2015, la nivelul publicului national, au fost:

1. Partizan Belgrad – Steaua Bucuresti (UEFA Champions League) - aproape 2.5 milioane de telespectatori 

2. Steaua Bucuresti – Rosenborg BK (Europa League) – peste 2.4 milioane de telespectatori

3. Steaua Bucuresti – Petrolul (Cupa Romaniei) – aproape 2.1 milioane de telespectatori

4. Petrolul – Steaua Bucuresti (Cupa Romaniei) – peste 2 milioane de telespectatori

5. Steaua Bucuresti – Partizan Belgrad (UEFA Champions League) – peste 2 milioane de telespectatori

Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV, a declarat: „Pentru anul 2016, am pregatit o grila speciala pentru telespectatori, cu formate surprinzatoare. O sa avem un inceput de an puternic, cu noutati precum serialele Deschide ochii, cu o distributie impresionanta, si Atletico Textila, care va continua traditia umorului de calitate. De asemenea, productia fenomen Romanii au talent va aduce la inceputul lui 2016 o multime de talente si noutati, iar cea mai importanta dintre ele este noua formula a juriului. O sa avem o alta dinamica a show-ului, iar noul membru al juriului, Florin Calinescu, asigura un extra de sare si piper! Pregatim in 2016 un line-up puternic, cu continut de exceptie, si suntem siguri ca publicul din Romania va fi alaturi de noi si in acest an, tocmai pentru ca fiecare productie PRO TV este gandita si realizata pentru telespectatorii nostri, pe care vom continua sa ii ascultam si sa ii respectam la fel ca pana acum!”.

PROmisiunile fata de telespectatori continua! 2016 va aduce si mai mult dinamism, adrenalina, noi provocari, entertainment de cea mai inalta clasa si emotii la cote inalte! 

PRO TV – Gandeste liber!

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni