• PRO TV
  • Timișoreana, campanie de strângere de fonduri pentru medici | 1 milion de lei către Crucea Roșie

Timișoreana, campanie de strângere de fonduri pentru medici | 1 milion de lei către Crucea Roșie

Timișoreana, campanie de strângere de fonduri pentru medici | 1 milion de lei către Crucea Roșie

Timișoreana și Crucea Roșie Română au demarat campania umanitară #separațidarîmpreună, menită să sprijine necesitățile urgente ale sistemului medical din România. Prima donație, de un milion de lei, aparține chiar producătorului autohton de bere.

Ca parte a inițiativei naționale de strângere de fonduri #separațidarîmpreună, demarată împrfeună cu Crucea Roșie Română, Timișoreana face primul pas și donează un milion de lei către Crucea Roșie Română. Banii vor fi folosiți pentru achiziționarea de echipamente urgente și necesare spitalelor din România. 

Trăim cu toții vremuri cu adevărat unice, cu multe necunoscute și multe temeri, însă acum este nevoie să fim alături unii de ceilalți, chiar dacă trebuie să păstrăm distanța socială. Este nevoie de multă empatie, de umanitate, de solidaritate și tocmai de aceea, Timișoreana a lansat această inițiativă de strângere de fonduri #separațidarîmpreună, alături de Crucea Roșie Română”, spun reprezentanții brandului.  

Toţi românii care doresc să îi ajute pe semenii care au nevoie, se pot alătura inițiativei donând echivalentul a 2 euro prin SMS la numărul 8827, cu textul: DONEZ.

Când facem bine, #nefacembine.

Crucea Roșie va folosi aceste donații pentru achiziționarea de echipamente urgente și extrem de necesare spitalelor din România, acolo unde sunt tratați românii afectați de noul tip de Coronavirus. 

România și românii au nevoie unii de alții acum, mai mult ca oricând. Suntem cu toții parte din aceeași umanitate și este datoria noastră, a tuturor, să ne implicăm activ. De 300 de ani, Timișoreana face parte din viața românilor, și ne dorim să le fim alături și în aceste momente. Chiar dacă în această perioadă suntem separați, putem fi împreună. Este o bucurie pentru noi să vedem că inițiativa a fost susținută imediat de partenerii noștri de la Crucea Roșie Română și le mulțumim tuturor partenerilor care se vor alătura în continuare”, a declarat Dragoș Constantinescu – președintele Ursus Breweries, deținătoarea mărcii Timișoreana. 

Ne bucurăm că împreună cu Timișoreana am demarat această inițiativă comună de a oferi încă un sprijin tuturor românilor afectați și adevăraților eroi din sistemul medical care luptă în fiecare moment pentru salvarea de vieți omenești. Eforturile personalului medical român sunt uriașe, așa că este esențial ca în această perioadă să fim cât mai mulți, uniți și alături de ei, pentru că doar împreună putem să depășim aceste momente dificile”, a completat Ioan Silviu Lefter, directorul general, Crucea Roșie Română. 

Orchestra Română de Tineret, Casa de producţie muzicală HaHaHa Production sunt primii care se alătură inițiativei  #separațidarîmpreună și Antena 1, Digi 24, Kanal D și PRO TV sunt partenerii media.

Toti cei care vor să fie împreună cu noi și să se alăture inițiativei, găsesc informațiile despre strângerea de fonduri pe platforma dedicată acesteia – www.separatidarimpreuna.ro.

Vezi și VIDEO: Viata bate vlogul - sez. 2, episodul 2: Daria Jane, transformarea


 

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni