• PRO TV

Victor Slav si Bianca Dragusanu, vacanta cu iahtul. Exclusiv "La Maruta", Bianca prezinta rochia de mireasa la care a visat mereu

Inainte de nunta care va avea loc pe 29 septembrie, Victor Slav si Bianca Dragusanu au profitat de cateva zile libere si s-au bucurat de mare si soare in Croatia, alaturi de nasii lor Nicoleta Luciu si Zsolt Csergo.

Cei patru au avut parte de o escapada de vis cu iahtul, au vizitat insulele din zona, s-au relaxat la plaja si s-au infruptat cu specialitati gastronomice ale locului.

"Pentru noi a fost inedit pentru ca nici eu, nici Bianca nu am mai fost intr-o astfel de vacanta petrecuta practic la bordul iahtului. A fost o croaziera de vis, ne-am oprit pe mai multe insule pe care le-am vizitat, am facut plaja, am inotat. Mi-a placut aceasta libertate de a ancora in orasul pe care doresti sa-l vizitezi, apoi seara sa pleci inapoi pe mare. Plus ca privelistea de care ai parte iti taie rasuflarea", a povestit prezentatorul rubricii "Vremea" de la ProTV.

Desi raul de mare ii da uneori de furca, Victor Slav spune ca de data aceasta nimic nu i-a perturbat vacanta: "Nasul este un foarte bun capitan si a avut grija ca finului sa nu i se faca rau", glumeste acesta.

La randul ei, Nicoleta Luciu marturiseste ca s-a simtit excelent in prima vacanta petrecuta impreuna cu viitorii ei fini: "Este primul concediu pe care l-am petrecut impreuna cu Bianca si Victor. Ne-am distrat pe cinste, am facut plaja, ne-am plimbat, iar seara am stat pe terasa la povesti. Sunt doi oameni care se iubesc foarte mult, cu care ne intelegem foarte bine si sunt incantata ca ne-au ales ca nasi. Este primul cuplu pe care il cununam", spune Nicoleta.

Dupa Roma si Istanbul, aceasta este a treia vacanta pe care Victor si Bianca o petrec impreuna. "Ne-am intors cu multe amintiri frumoase", recunoaste Victor. "Am mancat multe fructe de mare, pe care Bianca le adora, am facut plaja, ne-am distrat cu nasii nostri, am vizitat casa lui Marco Polo, am cumparat suveniruri si am inotat in cea mai limpede si curata apa pe care am vazut-o vreodata", a mai spus acesta.

Luni, in exclusivitate "La Maruta", de la 17:30, la ProTV

Dupa ce vineri, la cununia civila cu Victor Slav, a facut senzatie intr-o rochie rosie, Bianca Dragusanu arata in exclusivitate "La Maruta" rochia de mireasa pe care a visat-o de mica.

Tot luni, Catalin Maruta se intalneste cu Sorin si Mihai de la Akcent, care vor dezvalui adevaratul motiv al despartirii lor.

Pe pagina de Facebook LA MARUTA poti castiga o invitatie pentru doua persoane la nunta Biancai Dragusanu si a lui Victor Slav. Voteaza invitatia care iti place cel mai mult (A sau B) si spune de ce iti doresti sa participi la petrecere. Castiga cel mai original comentariu, iar premiul este o invitatie dubla la cea mai asteptata nunta a anului, Bianca + Victor.