Vladimir Putin, acuzat că ia steroizi și că acesta ar fi motivul pentru care a devenit mai agresiv

Vladimir Putin, acuzat că ia steroizi și că acesta ar fi motivul pentru care a devenit mai agresiv
Data publicarii: 28 Februarie 2022
Data actualizare: 28 Februarie 2022
Decizia lui Putin de a invada Ucraina a șocat o lume întreagă, iar acum este cel mai discutat personaj.

Mulți încearcă să explice atitudinea și cruzimea președintelui rus, iar fostul ministru de externe Lord David Owen vine cu propria explicație. Aceasta spune că motivul pentru care Vladimir Putin ar fi devenit mai agresiv în ultimul timp este consumul de sterioizi.

Lord Owen a declarat pentru Times Radio: „Uită-te la fața lui, vezi cum s-a schimbat - acum are o față ovală. Oamenii care au spus, oh, e chirurgie plastică sau botox, eu nu cred deloc asta. Fie este pe steroizi anabolizanți folosiți pentru dezvoltarea masei musculare, fie este pe corticosteroizi (tratament care înlocuiește hormonii deficitari). Dacă iei aceste medicamente, așa arăți la față. Îți reduc imunitatea și te fac mai vulnerabil la Covid”.

Potrivit mirror.co.uk, Lordul Owen a mai spus că steroizii anabolizanți pot crește agresivitatea unei persoane.

Sursă foto: Getty Images




VIDEO PROTVPLUS.RO
STIRILEPROTV.RO
Mai mult pe STIRILEPROTV.RO
Modifică setările cookies