• PRO TV
  • XCLUSIVERSE a stabilit la BRAND MINDS primul record mondial între lumea reală și cea virtuală

XCLUSIVERSE a stabilit la BRAND MINDS primul record mondial între lumea reală și cea virtuală

XCLUSIVERSE a stabilit la BRAND MINDS primul record mondial între lumea reală și cea virtuală

XCLUSIVERSE a atins la BRAND MINDS recordul mondial și a intrat în Cartea Recordurilor cu cele mai multe avataruri (2041) create la un eveniment fizic, timp de 12 ore.

17 iunie 2022 va rămâne în istoria lumii ca primul record mondial în care lumea reală și lumea virtuală și-au dat mâna. La puțin timp de la lansare, XCLUSIVERSE, prima platformă globală de metaverse integrată cu e-commerce, a lansat o provocare în România la evenimentul BRAND MINDS, pe 17 iunie. Aceea de a crea pentru prima dată cele mai multe avataruri la un eveniment fizic și de a aduce împreună două lumi, cea fizică și cea virtuală, timp de 12 ore.  

“Realitatea este doar una, dar realitățile de business sunt multiple. Pornind de aici, unul dintre obiectivele principale ale XCLUSIVERSE este de a crea un pod între lumea reală și lumea virtuală, sporind eficiența și scalabilitatea pentru businessuri și oferind experiențe inedite pentru utilizatori. Ne-am propus să punem fundația acestui pod și să facem cunoscute avantajele de a folosi lumile virtuale pentru interacțiuni personale și de business. Scopul declarat a fost să avem cele mai multe avataruri - 2000 - din lume, create la un eveniment fizic, în timp de 12 ore”, a declarat Florina Onetiu, CEO XCLUSIVERSE.

La finalul primei zile a conferinței BRAND MINDS, care a avut loc la Romexpo și a strâns peste 6000 de participanți, Official World Record a certificat, prin reprezentant oficial, că XCLUSIVERSE a atins recordul mondial și a intrat în Cartea Recordurilor cu cele mai multe avataruri, 2041, create la un eveniment fizic. „Acest eveniment marchează un prag important pentru dezvoltarea tehnologică din anii de vor urma, platformele de tip metaverse jucând un rol important în lumă viitorului conform statisticilor”, apreciază Florina Onețiu. 

Cu o experiență de peste 20 de ani de antreprenoriat, business și marketing, ea este totodată și prima româncă în poziția de creator și lider al unui produs unic și inovativ. Cu obiectivul de a deveni cel mai mare metaverse din lume cu produse și servicii premium, platfoma XCLUSIVERSE oferă utilizatorilor o experiență completă de business în mediul virtual, adresată piețelor la nivel global. XCLUSIVERSE este un produs complex cu multiple forme de utilizare și domenii variate, de la cel imobiliar, până la produse fizice și virtuale și beneficii exclusive dedicate utilizatorilor în noul mediu digital. Prin dezvoltarea și lansarea primei etape a acestui mediul virtual, a cărui pregătire și implementare a durat mai bine de un an, antreprenoarea pune România pe harta tehnologiei globale, în metaverse și noul internet.

XCLUSIVERSE este singurul metaverse care conectează furnizori din lumea reală, specialiști, agenți imobiliari, educatori sau oameni de afaceri pe care îi ajută să își extindă afacerea la nivelul următor. XCLUSIVERSE este parte a Unicorp Ventures, un fond de investiții orientat către companii cu potențial mare de creștere și piață globală în industrii ca: tehnologie, real estate, entertainment. Din Unicorp Ventures, în care Florina Onețiu ocupă poziția de co-fondator, alături de Cristian Onețiu, mai fac parte: un fond de investiții imobiliare care atrage investitori și gestionează proprietăți imobiliare clasice și bunuri digitale, o companie de software dedicată pieței imobiliare fracționate și un reality TV show în domeniul imobiliar, care urmează a fi produs până la finele anului.  

Antreprenoare, pasionată de investiții în tehnologie  și marketing lider de peste 20 de ani, Florina Onețiu spune că întotdeauna a fost orientată spre transformare și evoluție, de a lucra cu oamenii, de a crea și a pune în practică idei și proiecte inovative. Ca antreprenor, Florina a fost partener în afacerea de familie Life Care și a fondat și condus una dintre cele mai de succes rețele de centre de wellbeing din România, „Centrele Fericirii”, cu care a făcut exit în 2019.  Ca marketing consultant și expert, ea a lucrat cu peste 60 de clienți, companii și proiecte antreprenoriale, cu care a realizat performanță pe piața din România. Pe lângă experiența practică, Florina are o educația formală bogată, urmând programe educaționale de business destinate executivilor de top la unele dintre cele mai prestigioase școli de business din lume, ca Oxford University, Stanford University, Cornell University și Frankfurt Business School. 


Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni