Alegeri la Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Cine conduce acum organizația

Alegeri la Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Cine conduce acum organizația
Dragoș Stanca, pentru a doua oară în fruntea BRAT. FOTO: Agerpres
Autor: Dan L. Brumar
Data publicarii: 31 Martie 2021
Data actualizare: 31 Martie 2021
Adunarea generală a Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT) a stabilit structura de conducere a organizației pentru perioada 2021-2023. Din Consiliului Director face parte și Andrei Bereandă, Head of Digital Operations PRO TV.

Dragoș Stanca, reprezentant al rețelei și agenției Thinkdigial, a fost ales președinte al BRAT pentru următorii trei ani. Numirea sa confirmă al doilea mandat în fruntea organizației care reprezintă industria de media și publicitate din România.

Cu această ocazie, cei peste 150 de membri ai asociației, companii din industria de media și publicitate, au ales componența Consiliului Director. Consiliul, din care face parte și Andrei Bereandă, Head of Digital Operations PRO TV, va coordona activitatea BRAT în următorii trei ani.

Iată toți membrii Consiliului Director!

  • ThinkDigital | Dragoș Stanca | Președinte BRAT și Vicepreședinte BRAT, Online
  • Universal Solution | Elvira Munteanu | Vicepreședinte BRAT, OOH
  • RCS & RDS | Valentin Știrbu | Vicepreședinte BRAT, Radio
  • City Publishing | Valentin Iordache | Vicepreședinte BRAT, Presă Scrisă
  • BV McCann-Erickson | Mihai Trandafir
  • Publicis Groupe Media Bucharest | Ștefan Iordache
  • Media Investment Communication| Marius Gheorghe
  • MediaCom România | Cătălin Țuțuianu
  • PRO TV | Andrei Bereandă
  • Inteligo Media | Alin Popescu
  • Ringier România | Andrei Ursuleanu
  • Grama Proiect | Aurelian Grama
  • Societatea Română de Radiodifuziune | Maria Țoghină
  • Defi România | Raluca Pop
  • Euromedia Group | Horațiu Gîrbea
  • ArboMedia | Alin Alecu
  • Outsmart Media SRL | Cosmin Preda
  • Best Advertising&Consult | Silviu Ispas | Președinte Onorific BRAT

BRAT a validat cu această ocazie și lansarea proiectului “Publicitate responsabilă în media de încredere”. Acesta își propune crearea unui set de bune practici în domeniul politicilor editoriale și de atragere a audienței în cazul presei online, precum și a unui mecanism de certificare a respectării acestora, se arată pe site-ul brat.ro.

Scopul proiectului este de a spori încrederea în mediul online, fie ca vorbim de încrederea publicului, a partenerilor sau a societății în ansamblu, cat și creșterea siguranței investițiilor în acest domeniu, creînd cadrul adecvat pentru efectuarea cu responsabilitate a investițiilor in publicitate”, spun reprezentanții organizației.

Pe VOYO.RO poți urmări emisiunile preferate cu 24 de ore în avans! Vezi și noua ofertă de filme și seriale, doar pe voyo.ro.

Fotografii: Agerpres/BRAT

Vezi și VIDEO: Ce face Britney Spears la duș

FULLSCREEN
Alegeri la Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Cine conduce acum organizația
  • /



VIDEO PROTVPLUS.RO


STIRILEPROTV.RO
Mai mult pe STIRILEPROTV.RO
Modifică setările cookies