Coca Cola are în vizor o schimbare majoră pentru produsele ei! Modificarea se află încă în teste

Coca Cola are în vizor o schimbare majoră pentru produsele ei! Modificarea se află încă în teste
Citeste mai mult despre: Coca Cola, ambalaj, plastic, schimbare,
Data: 15 Februarie 2021
Coca-Cola urmează să testeze o sticlă de hârtie ca parte a unei oferte pe termen lung pentru a elimina în totalitate plasticul din ambalajele sale.

Potrivit BBC, prototipul este realizat de o companie daneză dintr-o carcasă de hârtie extra-puternică ce conține încă o căptușeală subțire din plastic. Dar obiectivul este de a crea o sticlă 100% reciclabilă, fără plastic, capabilă să împiedice evacuarea gazelor din băuturile carbogazoase.
 
Bariera trebuie să asigure, de asemenea ca nicio fibră să nu se desprindă din sticlă în lichid. Acestă schimbare ar reprezenta un risc de a modifica gustul băuturii - sau ar putea să nu fie aprobată în urma verificărilor de sănătate și siguranță.
 
Dar giganții din industrie susțin planul. Coca-Cola, de exemplu, și-a stabilit un obiectiv de a produce zero deșeuri până în 2030.
 
Coca-Cola a fost clasată anul trecut pe locul 1 în materie de poluatori cu plastic de către grupul Break Free From Plastic, urmată îndeaproape de alți producători de băuturi Pepsi și Nestle.
 

 

Citește și
Posted by Richard Dawkins on Saturday, 13 February 2021

 

The Paper Bottle Company, sau Paboco, este firma daneză care stă la baza dezvoltării sticlei de hârtie. O parte a provocării a fost crearea unei structuri capabile să reziste forțelor exercitate de băuturile gazoase - cum ar fi Cola și berea - care sunt îmbuteliate sub presiune.
 
În plus, hârtia trebuie să poată fi modelată, pentru a crea forme și dimensiuni distincte ale sticlei pentru diferite mărci și să permită să se utilizeze cerneală pentru imprimarea etichetelor.
 
După mai bine de șapte ani de muncă în laborator, firma este acum gata să facă un test în Ungaria în această vară și să ambaleze în hârtie băutura de fructe Adez a Coca-Cola. Inițial, aceasta va implica 2.000 de sticle distribuite printr-un lanț de retail local.
 
Exemplul Cola, urmat și în alte cazuri

Absolut, producătorul de vodcă, urmează să testeze 2.000 de sticle de hârtie proprii în Marea Britanie și Suedia pentru băutura sa de zmeură carbogazoasă.
 
Și compania de bere Carlsberg construiește și prototipuri ale unei sticle de bere din hârtie. Michael Michelsen, managerul comercial al firmei, spune că sticlele sunt formate dintr-o singură bucată de material pe bază de fibră de hârtie pentru a le oferi rezistență.
 
„E un secret la mijloc”, a explicat el, adăugând că turnarea unui singur obiect a asigurat legăturile dintre fibre rămase întregi. "Cu o combinație inteligentă de design de produs și cu amestecul puternic de fibre e posibil într-adevăr ca sticla să nu se rupă sub presiune."


Încercările Coca-Cola și Absolut vor reprezenta primul test pe piața largă a acestui tip de ambalaj, care ar trebui în primul rând să reziste presiunilor de transport. 

„Înțelegem deja bine prin ce va trece sticla pe măsură ce o introducem pe piață Dar există un anumit punct din care pur și simplu nu mai poți analiza în laborator, nu ? "Trebuie să intri în lumea reală și trebuie să obții acel feedback real", a spus Michelsen. 

Dar chiar dacă testele merg impecabil, adevărata provocare constă în a scăpa cu totul de plastic. Deoarece hârtia nu poate intra în contact direct cu lichide, planul este de a utiliza un strat pe bază de plante pe interiorul sticlei. "Va fi o barieră care menține alimentele în siguranță și care păstrează produsul în siguranță în același timp", a spus Michelsen. 

"Extinderea pentru a înlocui plasticul este o provocare imensă." Și există o problemă a costurilor. Sticlele din plastic sunt ieftine și eficiente - „un alt motiv pentru care este probabil ca sticla de hârtie să fie utilizată în aplicații de nișă cu valoare adăugată la început”. Dar Tetra Pak - pe care s-ar putea să-l cunoașteți ca și cutie de hârtie și plastic în care apar adesea laptele și sucurile - a reușit să realizeze ceva similar la mijlocul secolului al XX-lea. 

PE PRO TV PUTEȚI VEDEA PROFU' - SEZONUL 2, ÎN FIECARE JOI, LA 21:30

FOTO: SHUTTERSTOCK

FULLSCREEN
coca cola
  • /



VIDEO PROTVPLUS.RO


STIRILEPROTV.RO
Mai mult pe STIRILEPROTV.RO
Modifică setările cookies