• PRO TV
  • La Festivalul Brazilor de Crăciun s-a vândut un terarium cu plante exotice în valoare de 35.000 de euro

La Festivalul Brazilor de Crăciun s-a vândut un terarium cu plante exotice în valoare de 35.000 de euro

La Festivalul Brazilor de Crăciun s-a vândut un terarium cu plante exotice în valoare de 35.000 de euro

Terariumul cu plante exotice creat de compania românească Touch Design, a soților Simona și Adrian Atinge, a fost vândut cu 35.000 de euro în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun, cel mai mare eveniment caritabil din țară noastră, organizat de Salvați Copiii România.

Terariumul de mari dimensiuni, un microsistem cu plante vii, complet automatizat, este un concept unic în România.

Proiectul, intitulat The Blue Planet, a fost pregătit pentru arhitectul Omid Ghannadi, pentru participarea la ediția cu numărul 20 a Festivalului Brazilor de Crăciun, și a fost creat pentru a transmite ideea de renaștere, de viață, în acest an greu și complicat, din cauza pandemiei.



Cu o înălțime de 2,20 m, terariumul conține plante vii, comandate special din Columbia, și un sistem 100% automatizat de îngrijire a acestora (rezervor de apă care se ocupă automat de udarea plantelor, lumini speciale pentru a asigura fotosinteză etc.). El este inedit atât prin unicitatea conceptului, cât și prin mesajul puternic pe care îl transmite procesul de creare a să. El a fost dus la bun sfârșit de antreprenorul Adrian Atinge de acasă, unde s-a aflat în izolare, fiind confirmat pozitiv cu Covid-19, chiar înainte că The Blue Planet să fie finalizat și trimis organizatorilor licitației.

"A fost un moment decisiv, în care am avut de ales între a ne opri și a continuă cu acest proiect. Am ales să îl ducem la bun sfârșit, că un mesaj că viață își continuă cursul, dincolo de pandemie", povestește Simona Atinge. "Suntem onorați să contribuim la o cauza dedicată susținerii educației copiilor din mediile defavorizate. Avem doi băieți gemeni, în vârstă de 7 ani, care în 2020 au început școală și empatizam foarte mult cu situația copiiilor care au nevoie la acces la educație. Cu atât mai mult în acest an greu, în care este nevoie de tablete, internet și multe alte resurse".

Adrian Atinge, creatorul The Blue Planet, este inginer horticol, specializat în artă florală. După ce a studiat mult timp zona de terarii, a creat terariumul de mari dimensiuni, un produs unic tech-fusion, în care tehnologia se îmbină cu natură, cele două pasiuni ale sale. Acesta răspunde nevoii în creștere a oamenilor, de a avea un colț verde în spațiile interioare, fie la birou, fie acasă, fiind demonstrat că în locațiile unde există un colț de natură cresc productivitatea muncii, starea de bine și nivelul de relaxare.

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni