• PRO TV
  • Marți seara, telespectatorii s-au binedispus cu Las Fierbinți și au aflat povești de viață uimitoare la Șef sub acoperire

Marți seara, telespectatorii s-au binedispus cu Las Fierbinți și au aflat povești de viață uimitoare la Șef sub acoperire

Marți seara, telespectatorii s-au binedispus cu Las Fierbinți și au aflat povești de viață uimitoare la Șef sub acoperire

Românii și-au petrecut seara de marți urmărind producțiile PRO TV. Seara a început cu glumele și peripețiile personajelor din serialul Las Fierbinți și a continuat cu poveștile de viață impresionante din reality show-ul Șef sub acoperire.

Glumele spumoase și situațiile amuzante din Las Fierbinți îi țin pe telespectatori, în fiecare marți și joi, în fața ecranelor TV. După cum ne-am obișnuit deja, episoadele noului sezon Las Fierbinți continuă să conducă detașat topul audiențelor, iar aseară, serialul a fost din nou lider de audiență. 

Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat 13.5 puncte de rating și 32.6% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 7.9 puncte de rating și 19.0% share. În același timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 9.7 puncte de rating și 29.8% share, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 7.8 puncte de rating și 23.9 share.

Personajele din Las Fierbinți ne așteaptă cu alte situații și glume care ne fac să râdem cu gura până la urechi, în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV. 

Și reality show-ul Șef sub acoperire i-au ținut pe români aseară cu ochii în fața ecranelor TV. Telespectatorii au urmărit cum Andreea Cornea, Director de Marketing Anna Cori, a intrat sub acoperire în compania familiei sale, și a aflat poveștile emoționante ale angajaților săi.

Aseară emisiunea a înregistrat 10.3 puncte de rating și 23.2% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 9.9 puncte de rating și 22.1% share. Pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 8.9 puncte de rating și 23.1% share. 

Marțea viitoare, de la 21:30, urmează un nou episod al emisiunii, iar telespectatorii vor vedea un alt director de top care intră sub acoperire în propria companie. Telespectatorii emisiunii au parte de o mulțime de surprize la TV dar și în online. În fiecare săptămână, aceștia pot câștiga un premiu oferit de Șef sub acoperire și de protagoniștii emisiunii, în cadrul giveaway-ului săptămânal desfășurat pe pagina de Instagram a emisiunii. 

Vezi și: EXCLUSIV ONLINE - Jobul care nu s-a văzut la TV. Cine este angajata care a pus-o pe Andreea Cornea la treaba încă de la prima oră a dimineții

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni