• PRO TV
  • "România, te iubesc!", lider de audiență. Ancheta realizată de Rareș Năstase a fost în topul preferințelor telespectatorilor

"România, te iubesc!", lider de audiență. Ancheta realizată de Rareș Năstase a fost în topul preferințelor telespectatorilor

"România, te iubesc!", lider de audiență. Ancheta realizată de Rareș Năstase a fost în topul preferințelor telespectatorilor

Avem resurse naturale, dar nu suntem în stare să le ocrotim! Rareș Năstase ne-a prezentat aseară, la România, te iubesc!, ancheta „În ape tulburi” prin care ne-a arătat neregulile și exploatările care duc la distrugerea celei mai mari resurse de apă din toate statele membre ale Uniunii Europene. 

România, te iubesc! a fost ieri lider de audiență pe toate categoriile de public. Emisiunea a înregistrat 6.6 puncte de rating și 25.8% share în rândul publicului național, cu vârstă cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.8 puncte de rating și 10.7% share.

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18:00 – 18:58, România, te iubesc!, a avut 5.1 puncte de audiență și 22.2 % share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.6 puncte de rating și 11.3% share.

Ca de obicei, românii au ales să-și ia cele mai obiective informații ale zilei de la Știrile PRO TV. Jurnalul a fost lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 10.9 puncte de rating și 33.1% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.0 puncte de rating și 15.1% share.

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18:59 – 19:48, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 9.8 puncte de audiență și 33.5% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 4.2 puncte de rating și 14.4% share. La nivel național, în medie, peste 1.7 milioane de telespectatori urmăreau PRO TV.

Acțiunea din Mile 22 i-a ținut pe telespectatori în fața televizoarelor. Filmul PRO a înregistrat 9.4 puncte de rating și 23.7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.7 puncte de rating și 19.4% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 19:50 – 21:31, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 8.0 puncte de audiență și 23.0% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 6.9 puncte de rating și 19.7% share. 

Nu ratați cele mai obiective știri în fiecare seară, de la 19:00, iar duminica viitoare, de la 18:00, Paul Angelescu ne va prezenta o nouă anchetă marca România, te iubesc!. 

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni