• PRO TV
  • The Weeknd a lansat albumul „After Hours”. Cum sună melodiile care au strâns miliarde de vizualizări pe YouTube

The Weeknd a lansat albumul „After Hours”. Cum sună melodiile care au strâns miliarde de vizualizări pe YouTube

The Weeknd a lansat albumul „After Hours”. Cum sună melodiile care au strâns miliarde de vizualizări pe YouTube

The Weeknd lansează al patrulea material discografic din carieră – After Hours – album care include hiturile „Blinding Lights”, „Heartless” sau track-ul lansat recent „After hours”.

Albumul poate fi ascultat și aici.

„After Hours” apare la aproape patru ani de la anteriorul album al artistului – Starboy (2016) și după EP-ul din 2018 – My Dear Melancholy.

Albumul „After Hours” conține 14 melodii și este primul material al artistului care nu include colaborări cu alți artiști.

Materialul este produs de The Weeknd, alături de o serie de producători precum Metro Boomin, Ricky Reed, Max Martin și mulți alții.

De la vizualurile psihedelice, metaforice și unitare, până la performance-urile din cadrul unor emisiuni TV precum Jimmy Kimmel Live sau Saturday Night Live, The Weeknd a reușit să impresioneze întreg mapamondul și să creeze așteptare în rândul fanilor.

Un alt element pe care am putut să îl vedem atât în vizualizările de teasing, cât și în videoclipuri sau fotografii este costumul roșu pe care îl poartă artistul.

Artistul şi-a închis contul de Instagram vara trecută, stârnind speculaţii despre un nou album. Ulterior muzicianul şi-a surprins fanii cu un look complet nou, ce pare luat din anii '80.

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni