• PRO TV
  • Uniți la greu | ING a creat un fond de urgență pentru donații. Care e contribuția băncii

Uniți la greu | ING a creat un fond de urgență pentru donații. Care e contribuția băncii

Uniți la greu | ING a creat un fond de urgență pentru donații. Care e contribuția băncii

ING Bank România a anunțat constituit un fond de urgență pentru donații, disponibil în aplicația Home’Bank a clienților săi.

Institituția bancară și partenerii săi din zona organizațiilor neguvernamentale contribuie cu 330.000 de euro la reducerea suprasolicitării sistemului medical. ING Bank România spune că banii donați vor fi direcționați către achiziția de echipamente de protecție și teste, dar și către dezvoltarea unor platforme oficiale de informare publică. 

De asemenea, ING Bank a anunțat că oferă clienților care doresc să se alăture demersurilor în lupta împotriva COVID-19 posibilitatea de a contribui la Fondul de Urgență cu donații direct din Home’Bank.  

Acesta este doar un prim demers anunțat de ING Bank pentru susținerea comunității în lupta imediată cu pandemia Covid-19. În lunile următoare, ING Bank va anunța noi inițiative sociale.

Donații prin ING Home’Bank

Când facem bine, #nefacem bine.

Clienții ING Bank care își doresc să se alăture eforturilor pentru diminuarea efectelor generate de COVID-19, au posibilitatea de a dona direct din Home’Bank în Fondul de Urgență, gestionat de Fundația Comunitară București. 

Banii donați vor ajunge către organizații locale ce sprijină grupurile vulnerabile (din punct de vedere social sau medical) afectate direct sau indirect de COVID-19 (ex: persoane cu alte afecțiuni, care acum nu mai pot primi îngrijire în spitale).

Fondurile strânse prin intermediul ING Home’Bank sunt destinate cu precădere urgențelor generate de criza COVID-19 care vor apărea în perioada următoare în rândul comunităților și persoanelor vulnerabile identificate de Fundațiile Comunitare, ONG-uri sau grupuri de inițiativă civice”, se arată într-un comunicat al băncii. 

Pentru a dona, clienții trebuie să intre in Home’Bank, să acceseze meniul Plăți, secțiunea Donează și să aleagă suma dorite. Parteneriatul cu Fundația Comunitară București vine în completarea inițiativei ING Tech România – hub-ul global de software al grupului ING, care a sprijinit spitalele din Oradea, Brașov, Iași și Suceava cu echipamente de protecție și teste de depistare COVID-19.

Intervenții directe în sistemul medical

ING Bank sponsorizează achiziția a peste 3.000 de echipamente de protecție care vor fi donate în următoarele două săptămâni unor unități medicale de stat ce au nevoie de sprijin urgent, precum și achiziția a 5.000 de sisteme de testare. 

Va fi astfel posibilă realizarea a 5.000 testări RT-PCR gratuite, însemnând reactivi, consumabile și sisteme de recoltare pentru depistarea COVID-19, teste procesate în rețeaua de laboratoare REGINA MARIA la cererea directă a instituțiilor și spitalelor publice, spun reprezentanții companiei.

Soluții digitale, utile în criza COVID-19

ING Bank a sprijinit organizația Code4Romania în inițiativa de a dezvolta 6 soluții digitale, pentru degrevarea presiunii pe sistemul medical, alături de Fundația Vodafone România și Fundația Româno-Americană. 

În ultimele 2 săptămâni, pentru dezvoltarea lor s-au implicat full-time 3 angajați ING, voluntari ai asociației. Aceste soluții sunt derulate în parteneriat cu Guvernul României prin Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR):

• Platforma stirioficiale.ro, primul site din ecosistemul de 6 soluții digitale, accesat până acum de 2 milioane de români vizitatori unici, reunește toate informațiile venite de la autorități, comunicatele oficiale, conferințele de presă și hotărârile Comitetului pentru Situații Speciale de Urgență, pentru combaterea dezinformării. 

cemafac.ro, cel de-al doilea site lansat cuprinde un ghid cu reguli de interacțiune, acțiune și comportament recomandate în timpul situației de urgență generată de pandemia COVID-19.

datelazi.ro, cel de-al treilea site lansat oferă informații privind dimensiunea corectă a efectelor cauzate de COVID-19 în România, direct din surse oficiale, diminuând panica prin stimularea transparenței.

Celelalte 3 soluții digitale care urmează să fie lansate sunt:

stamacasa.ro - colectează rapid informații și facilitează o evaluare constantă a situației, cu scopul de a reduce suprasolicitarea numerelor de urgență, oferind sprijin în managementul cazurilor pentru autorități.

rohelp.ro - permite conectarea ONG-urilor abilitate cu oferta de resurse financiare sau materiale pusă la dispoziție.

diasporahub.ro colectează rapid informații și facilitează o evaluare constantă a situației, cu scopul de a reduce suprasolicitarea numerelor de urgență, oferind sprijin în cazul celor care se află în afara granițelor țării.

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni