Vizita la departamentul de Call Center l-a ajutat pe șef să descopere anumite probleme în companie

Autor: Diana Oprea
Data: 30 Martie 2021

Pentru a vedea cum se descurcă angajații de la departamentul de Call Center în relația cu clienții, Victor Răcariu merge la un punct de lucru și primește un training din partea lui Bogdan. 

Bogdan Druță, în vârstă de 26 de ani, spune că s-a angajat în calitate de operator call center pentru că se consideră o persoană introvertită și dorea să lucreze într-un colectiv mai mare, unde este important să știi să comunici. În activitatea lui, Victor Răcariu a descoperit unele greșeli, fiind de părere că tânărul mai are de învățat.

Într-o pauză, Bogdan i-a povestit șefului sub acoperire despre pasiunile sale, printre care și botanica. 

Mi-ar plăcea să am business-ul meu...Eu colecționez plante mai rare, din zone tropicale (...) Vreau să-mi deschid un shop online cu astfel de plante”. 

Urmărește mai multe detalii în materialul video de mai sus.

ȘTIRI SIMILARE

VIDEO PROTVPLUS.RO
Modifică setările cookies