(P) Care sunt cele mai bune nișe pentru deschiderea unei afaceri în 2020

(P) Care sunt cele mai bune nișe pentru deschiderea unei afaceri în 2020
Citeste mai mult despre: afacere,
Autor: Ionela Lupu
Data: 27 Ianuarie 2020
Când vrei să te lansezi în afaceri, pe lângă pasiune, trebuie să te asiguri că produsele și serviciile pe care urmează să le vinzi sunt cu adevărat căutate și îți pot aduce profit.

De aceea, ar fi bine să faci o cercetare de piață înainte de a porni proiectul. Îți prezentăm în acest articol câteva nișe pe care poți să le încerci, pentru că aici vei găsi cu siguranță potențiali clienți.

Fitness

Aceasta este una dintre cele mai profitabile nișe, însă este și una foarte competitivă. O sală de fitness poate costa prea mult, dar poți încerca și alte tipuri de proiecte, care au totuși legătură cu sportul. Spre exemplu, poți deschide un magazin în care să comercializezi suplimente nutritive. Poți investi și într-un club sportiv sau într-un studio de dans sau de yoga. 

Turism

Dacă îți place să călătorești și ai și ceva studii în domeniul turismului, poți deschide o agenție de turism. Tot mai mulți români au nevoie de aceste servicii și costurile de intrare pe piață sunt reduse. Ai nevoie doar de banii pentru a înregistra o societate comercială în domeniu și pentru închirierea unui spațiu. Adaugă la costurile acestea un calculator, o imprimantă și salariul lunar al unui angajat în primele luni.

Marketing Online

Agențiile de marketing online ajută companiile să obțină mai mult trafic pe website și astfel mai multe vânzări. În funcție de experiență și cunoștințe, poți încerca una din următoarele idei:

o agenție AdWords sau o agenție de Facebook Ads - care rulează și optimizează reclamele pentru clienți

o agenție de social media marketing - care se ocupă cu administrarea paginilor de Facebook și a altor conturi de socializare

o agenție SEO - creată cu scopul de a optimiza orice site pentru motoarele de căutare

o agenție de content marketing - creează conținut pentru blog, email și diferite mesaje promoționale.

Poți deschide și o agenție care să ofere toate aceste servicii la pachet. Însă va fi puțin mai dificil, deoarece vei avea nevoie de angajați cu experiență în fiecare domeniu.

Agricultură

Dacă dispui de câteva sute de metri pătrați de teren undeva la țară, înseamnă că îndeplinești principala condiție pentru a porni o afacere în domeniul agricol. Poți cultiva legume în sistem ecologic sau poți crește diferite flori. Singurul dezavantaj al acestei nișe este că uneori costurile vor fi ridicate. Din fericire, poți obține credite pentru agricultori, fonduri nerambursabile de la Uniunea Europeană și alte surse de finanțare.

Fotografie

Dacă îți place să faci poze și ai un aparat de fotografiat profesional, poți deschide un studio pentru ședințe foto. Când vei avea mai multă experiență, vei putea cere chiar și câteva sute de lei fiecărui client. O altă idee de afacere este înființarea unei cabine foto. Acestea devin din ce în ce mai căutate la evenimente cum sunt nunțile sau botezurile, datorită amintirilor deosebite pe care le oferă invitaților. 

Cosmetice naturale

Investiția într-o linie de producție pentru cosmetice naturale presupune, în primul rând, existența unui spațiu adecvat. Chiar dacă pornești această afacere de acasă, trebuie să ai o sursă de căldură, una de răcire și să respecți anumite reguli de igienă. 

Printre principalele echipamente necesare pentru producerea de cosmetice naturale se numără granulatorul pentru industria cosmetică, liniile automate pentru îmbuteliat uleiuri și cutii, mixerul de prafuri și uscătorul cu vacuum. Astfel, poți crea și vinde parfumuri, șampoane, deodorante sau creme.

În concluzie, atunci când afacerea ta se află la început, ar fi mai bine să te axezi pe o nișă cu produse specifice. Astfel vei avea mai puțină competiție și vei putea ieși mai ușor în evidență. Te poți inspira din ideile de mai sus, din care să alegi ce crezi că ți se potrivește.




Vezi episoade in intregime pe
VIDEO PROTVPLUS.RO


STIRILEPROTV.RO
Mai mult pe STIRILEPROTV.RO