(P) POLYTRON, alegerea șoferilor din România: tone de ulei de motor aduse din California SUA în automobilele românilor

(P) POLYTRON, alegerea șoferilor din România: tone de ulei de motor aduse din California SUA în automobilele românilor
Autor: Diana Oprea
Data publicarii: 04 August 2021
Data actualizare: 04 August 2021
9 ani de când POLYTRON se află pe piața de uleiuri de motor din România.

În 2020, aproximativ 125 tone de ulei de motor au fost importate din California SUA de la compania americană POLYTRON.

Fiind prezent și pe piață din România din anul 2012, uleiul POLYTRON a devenit alegerea a mii de șoferi din întreaga țară.

Cum i-a convins POLYTRON pe șoferii români

La finalul anului 2020, în România se înregistrau 7,274,728 de autoturisme (M1, M1G) înmatriculate potrivit unei statistici DRPCIV (Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor). Dintre acestea, aproape 11% aveau o vechime de 6-10 ani.

Aproape 80% din vehiculele înmatriculate în țară erau mai vechi de 10 ani.

Uleiul POLYTRON este probabil cel mai apreciat de șoferii deținători de autovehicule mai vechi de 5 - 7 ani.

Chiar și la scurt timp de la primul schimb de ulei cu POLYTRON, mulți șoferi remarcă îmbunătățiri la nivelul motorului. Printre acestea se remarcă: un motor mai silențios, un trepidat mai redus și o ungere mai bună a pieselor interne.

În cazul motoarelor mai noi care nu sunt la fel de uzate asemenea celor mai vechi, performanța uleiului POLYTRON nu este la fel de vizibilă la prima utilizare.

Reprezentanții POLYTRON România spun că o ungere ineficientă a motorului poate contribui la creșterea consumului de carburant și deteriorarea timpurie a motorului.

Despre POLYTRON

Din vara anului 2012, POLYTRON aduce lubrifianti de calitate în rândul șoferilor români. Uleiul este cunoscut pe plan mondial pentru o ungere eficientă a motorului și pentru reducerea uzurii motorului. 

POLYTRON deţine drepturile exclusive asupra unei tehnologii de lubrifiere brevetate și revoluţionare, care reduce emisiile de noxe și crește eficienţa combustibilului.

"Numai atunci când conduci la viteze mari și motorul este pus la sarcini extreme poți testa cu adevărat eficiența unui ulei auto și dacă poate face față temperaturilor și forțelor de frecare uriașe [..]", a declarat Ion Nicolae, pilot Raliu, pentru 4tuning.




VIDEO PROTVPLUS.RO
STIRILEPROTV.RO
Mai mult pe STIRILEPROTV.RO
Modifică setările cookies