(P) Sfaturi de networking pentru afacerea ta pe timp de pandemie

(P) Sfaturi de networking pentru afacerea ta pe timp de pandemie
Autor: Maria Rusu
Data: 10 August 2020
În comparație cu vremurile de acum două decenii, când internetul era considerat încă la început, lucrurile au evoluat extrem de mult, astăzi, mai toate activitățile firmelor și companiilor, fiind realizate prin intermediul mediului online. 

Deși efectuarea cumpărăturilor, a tranzacțiilor și așa mai departe, online, reprezintă o normalitate în ziua de astăzi, în contextul distanțării sociale recomandate ce se datorează pandemiei prin care suntem nevoiți să trecem, acum suntem împinși și mai mult în a realiza totul online, inclusiv job-urile care permit lucrul de acasă, astfel încât să putem fi în siguranță atât pentru noi înșine, cât și pentru cei dragi din jurul nostru. 

Domeniul de afaceri a fost extrem de afectat în această perioada, ceea ce înseamnă că întreprinderile au fost nevoite să se adapteze, astfel încât să poată face față situație actuale. Pentru că totul să decurgă bine iar populația în general să fie în siguranță, trebuie să adaptăm și comportamentele sociale pentru a putea rămâne în legătură continuă și pentru a păstra și crea noi relațîi cu colaboratori, parteneri și clienți. 

Orice antreprenor care a cărui afacere se bazează strict pe utilizarea calculatoarelor și a mediului online și nu numai, își poate continuă activitatea firmei, lăsând angajațîi să lucreze de acasă, atât cât permite domeniul respectiv în care firma activează. Atâta timp cât există această posibilitate, este un lucru extrem de benefic atât pentru angajați, cât și pentru firma. Pe lângă faptul că oamenii vor fi mult mai în siguranță având în vedere distanțarea socială, cu siguranță randamentul dat va fi unul mult mai bun având în vedere faptul că se va lucra de acasă, adică din confortul propriei locuințe. 

În orice firma sau companie, se fac periodic vizite de protocol, însă, acest lucru nu se poate realiza atunci când angajațîi lucrează de acasă, astfel că, o ideea excelență care cu siguranță îi va surprinde plăcut și îi va stimula, constă în trimiterea unor cadouri corporate. În acest fel, cu un simplu coș cadou corporate, le puteți arată celor care țîn practic în picioare compania, cât de importanți sunt în ceea ce fac zi de zi. 

În ceea ce privește comunicarea în cazul meeting-urilor, această se poate realiza foarte ușor prin intermediul videoconferintelor, situație în care angajațîi pot primi la fel de eficient toate indicațiile de care au nevoie și sarcinile pe care trebuie să le îndeplinească. 

Să creați și să mențineți relațiile virtuale, reprezintă în ziua de astăzi un real fundament pe lângă faptul că este și o necesitate, atât pentru menținerea sănătățîi mintale, cât mai ales pentru siguranță din punctul de vedere al sănătățîi tuturor și bineînțeles pentru succesul în afaceri. Că antreprenori, îi puteți încuraja pe angajați să participe și la diverse eventimente online, webinarii și diverse conferințe, deoarece aceștia pot primi sfaturi și informații importante de care pot ține cont pe viitor pentru a-și îmbunătății abilitățile. În plus, acele mici atenții precum cadouri premium corporate, cu siguranță îi vor impresiona pe angajați. 

Este indicat că în această perioada să va stabiliți foarte bine obiectivele și modul în care veți comunica cu proprii angajați dar și cu partenerii de afaceri și de asemenea, să transformați și nu să le anulați sau amânați, în apeluri video diverse întâlniri pe care le aveați programate, să va interesați de starea angajaților și să țineți cont de nevoile lor, chiar asigurând aparatură necesară pentru a-și putea desfășura activitatea la domiciliu.




VIDEO PROTVPLUS.RO


STIRILEPROTV.RO
Mai mult pe STIRILEPROTV.RO