Selly a devenit îngerul păzitor al copiilor aflați în pericol de abandon școlar, dar are încă haterii lui

Selly a devenit îngerul păzitor al copiilor aflați în pericol de abandon școlar, dar are încă haterii lui
Selly, cu elevii din Lupeni, în cadrul campaniei Toți@Școală. FOTO: @selly
Autor: Dan L. Brumar
Data publicarii: 21 Decembrie 2021
Data actualizare: 21 Decembrie 2021
Nu poate mulțumi pe toată lumea, dar nici n-are motive să încerce. După ce a căpătat suficientă expunere mediatică, Selly a decis să-și concentreze eforturile în scop caritabil. Vloggerul împarte bucurii copiilor aflați în risc de abandon școlar.

A provocat miniștrii educației la dezbateri pe tema stării învățământului românesc, însă n-a fost luat în serios. Totuși, Selly (Andrei Șelaru) a înțeles că nu așa poate aduce o schimbare în sistem. Diferențele dintre școlile de la oraș și cele de la țară sunt uriașe, iar copiii nu au aceleași șanse de a reuși în viață.

Așa că a înființat o fundație caritabilă – Fundația Selly – și a demarat prima campanie în folosul copiilor din medii defavorizate, în parteneriat cu Crucea Roșie Română. Toți@Școală este sloganul sub care Selly și reprezentanții Crucii Roșii vor să pună umărul la prevenirea abandonului școlar.

Românii pot să doneze bani sau să cumpere un ghiozdan, iar un alt ghiozdan va merge către un copil care nu are, încurajându-l astfel să nu renunțe la școală.

Într-o postare pe Instagram, Selly a dat detalii despre campania sa, care a ajuns la Lupeni, la copiii defavorizați.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SELLY (@selly)

Astăzi, în cadrul campaniei mele, Toți@Școală, am livrat ghiozdane, încălțăminte, rechizite, dulciuri, tricouri și hanorace pentru copilașii din Lupeni care vin din familii defavorizate. M-au emoționat până la lacrimi poveștile lor. Campania mea își propune să combată abandonul școlar și fiecare dintre voi poate contribui, cumpărând un produs de pe totilascoala.ro‼️ Fiecare bănuț contează!”, a scris Selly.

Unii dintre urmăritorii săi nu au apreciat „reclama” pe care și-o face și faptul că și-a pus numele pe ghiozdanele copiilor.

Puteai să faci fapta asta fără atâta laudă și reclamă, adică pe bune chiar ai inscripționat pe ghiozdane fundația ta? Mi-e silă”, a comentat o urmăritoare.

Nu mai fiți hateri gratuit în pana mea că nu rezolvați nimic. Important e că acum au ghiozdane și ce le trebuie pentru școală. E normal să apară fiindcă promovând astfel o fundație o să strângă din mai multe părți donații pentru acțiuni caritabile”, a comentat altcineva.

Iar dezbaterea a continuat în aceiași termeni: unii au apreciat efortul său, alții au considerat că o face pentru expunere mediatică.

Însă, pentru Selly, copiii defavorizați au devenit „obiectiv strategic”, pentru că reducerea decalajelor dintre rural și urban e primul pas în creșterea nivelului de educație în România. 

Vloggerul a declarat că această campanie este prima dintr-o serie de alte campanii caritabile pe care le va demara.

Plănuiesc și proiecte mai mari în zona educației. Am vorbit destul despre asta. E timpul să și fac ceva. Și aș vrea să ne implicăm cu toții pentru a avea o Românie mai educată”, a mai spus Selly. 

Fotografii: @selly

Vezi și VIDEO:




VIDEO PROTVPLUS.RO
STIRILEPROTV.RO
Mai mult pe STIRILEPROTV.RO
Modifică setările cookies