Asigurarea locuinței – partea IV
Prin asigurarea locuinței cu extra acoperiri, clienții Groupama Asigurări pot trece mai ușor peste evenimente nedorite nu doar în privința locuinței și bunurilor, ci în majoritatea situațiilor generate de un risc în locuință și care ar avea impact negativ în viața lor.
Astfel, polița facultativă oferită de Groupama Asigurări vine “la pachet” cu o COLECȚIE DE AVANTAJE.
Mai exact, cu o serie de servicii incluse, pentru care nu aveți costuri suplimentare:
- În cazul unor pagube mai mici de 2000 de lei, puteți opta pentru autoconstatarea acestora. În locul vizitei la locuința a unui inspector, este suficient să trimiteți pe e-mail câteva fotografii cu pagubele rezultate, precum și documentele necesare dosarului. Pe baza acestora, specialiștii de la Groupama Asigurări calculează devizul reparațiilor și, dacă sunteți de acord cu acesta, veți primi banii în cont în maximum 72 de ore de la acordul dumneavoastră;
- De asemenea, dacă vă aflați în imposibilitatea folosirii locuinței ca urmare a producerii unui risc asigurat – de exemplu, ușa a fost vandalizată și nu se poate încuia sau curge apă din instalația de încălzire – Groupama Asigurări va trimite un reparator autorizat care să remedieze sursă problemei în regim de urgență, în maximum 1 ora de la apelul dumneavoastră.
- Mai mult, în cazul în care locuința este nelocuibilă (cum se poate întâmplă în cazul unei daune majore ca un incendiu sau o explozie), Groupama Asigurări va suporta cheltuielile pe care le puteți avea cu cazarea la hotel (limita este de 50 de euro/zi/familie, pentru maximum 5 zile) sau cu închirierea unei locuințe (400 euro/luna/familie, pentru maximum 3 luni).