• PRO TV

Dana Rogoz, sexy la plaja in Cambodgia: FOTO

Exotic si spectaculos, dar in acelasi timp natural. Dana Rogoz si sotul ei, Radu Dragomir, au ales sa-si petreaca vacanta de iarna la plaja, departe de frig si zapada, pe tarmurile indepartate ale Cambodgiei.

"Otres 2, cea mai frumoasa plaja pe care am vazut-o pana acum in viata mea. Bungalow-ul nostru micut era chiar pe nisip, iar noaptea adormeam auzind valurile spargandu-se la mal", a scris Dana incantata de frumusetile din Cambodgia.

Pozele de mai jos sunt din "insula Koh Rong, la vreo doua ore de mers cu barca din Sihanoukville. Mi-ar fi placut sa stam cel putin cateva nopti acolo, dar am vizitat-o doar de dimineata si pana seara, caci aveam in plan ca a doua zi sa plecam spre Koh Kong, un orasel de la granita cu Thailanda. Este unul dintre locurile in care imi doresc foarte mult sa revin la un moment dat", a continuat actrita.

"Am schimbat avioane, autobuze, tuk-tuk-uri, nici nu mai stiu cate cazari… traiesc intens aceasta calatorie, iar asta e de bine", descrie Dana Rogoz pe scurt experienta cambodgiana.