• PRO TV
  • De Ziua Națională, românii au ales PRO TV!

De Ziua Națională, românii au ales PRO TV!

De Ziua Națională, românii au ales PRO TV!

Pe 01 decembrie, PRO TV le-a pregătit telespectatorilor programe speciale. Ziua a început cu povești de colecție marca România, te iubesc! la Știrile PRO TV, LIVE de la parada militară și o ediție specială a Știrilor. Vorbește Lumea și La Măruță și-au unit forțele în producția Zi de bine, România, iar Batem Palma? a avut o emisie specială. Seara nu a lipsit Jurnalul principal al zilei și s-a încheiat cu muzică 100% românească, la Vocea României.

În intervalul 05:57 – 13:57, ediția specială a Știrilor PRO TV a fost lider absolut de audiență în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Ediția a înregistrat 4.7 puncte de rating și 33.9% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.7 puncte de rating și 19.3% share. În minutul de maximă audiență, de la 12:03, peste 1.3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Zi de bine, România i-a ținut pe telespectatori în fața televizoarelor în intervalul 13:58 – 18:02, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Emisiunea a înregistrat 4.2 puncte de rating și 22.3% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 2.9 puncte de rating și 15.2% share.

Românii au trăit intens emisiunea Batem Palma? în intervalul 18:03 – 18:57, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Show-ul a înregistrat 6.4 puncte de rating și 23.5% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.5 puncte de rating și 16.6% share. Aproape 1.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea.

Andreea Esca a spus, pentru a 28-a oară: La mulți ani, România! La mulți ani, PRO TV! Jurnalul principal (18:58 – 20:27) a fost urmărit de 1.6 milioane de telespectatori din întreaga țară, iar în minutul de maximă audiență, de la 19:54, aproape 1.8 milioane de români se uitau la Știrile PRO TV care au înregistrat, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, 8.8 puncte de rating și 28.9% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 17.4% share.

Pe scena de la Vocea României a fost nostalgia celor mai îndrăgite piese românești! Publicul a fost cel care a decis ce concurenți vor merge mai departe, în semifinală. Astfel, Delia Constantin și Vlad Musta, din echipa Irina, vor continua drumul în competiție. Din echipa Horia & Theo Rose, Alexandra Sîrghi și Melisa Antonesi i-au impresionat pe cei de acasă, iar Ana Stănciulescu și Alex Maxim vor reprezenta echipa Smiley în semifinală. Publicul a decis și pentru Tudor Chirilă, iar antrenorul va continua cu Raluca Radu și Alexandra Căpitănescu.

Vocea României a fost lider absolut de audiență aseară, în intervalul 20:28 – 24:04, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Emisiunea a înregistrat 5.8 puncte de rating și 20.5% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.0 puncte de rating și 17.8% share. Peste 1.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:33, aproape 1.7 milioane de români se uitau la Vocea României.

De 01 decembrie, aproape 7 milioane de români au urmărit cel puțin un minut din programul special al producțiilor PRO TV.

 

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni