• PRO TV
  • Acest aliment îți poate reduce viața cu 36 de minute dacă îl consumi! Avertismentul specialiștilor

Acest aliment îți poate reduce viața cu 36 de minute dacă îl consumi! Avertismentul specialiștilor

Acest aliment îți poate reduce viața cu 36 de minute dacă îl consumi! Avertismentul specialiștilor

O cercetare publicată în revista Nature Food arată că un singur hot-dog ar putea „reduce” durata vieții cu aproximativ 36 de minute, potrivit estimărilor cercetătorilor.

Studiul a fost realizat de o echipă de la Universitatea din Michigan, care a analizat 5.853 de alimente și băuturi frecvent consumate.

Potrivit concluziilor, cele mai nocive produse sunt cele bogate în carne procesată, sare, grăsimi saturate și conservanți, categorie în care se încadrează și hot-dogul.

„Am dorit să evaluăm atât efectele benefice, cât și pe cele dăunătoare ale alimentelor asupra dietei generale”, a explicat profesorul Olivier Jolliet, specialist în științe ale mediului și sănătății, implicat în studiu, potrivit TCH.

Oamenii de știință atrag atenția că și schimbările mici în alimentația zilnică pot avea efecte semnificative pe termen lung. Înlocuirea parțială a cărnii procesate cu produse mai sănătoase poate reduce riscurile asociate unor boli cronice și poate influența pozitiv starea generală de sănătate.

Cercetătorii notează că unele alimente au un efect pozitiv asupra sănătății și pot crește durata de viață. Printre acestea se numără:

-legumele
-fructele
-leguminoasele
-nucile
-peștele

Foto: Shutterstock

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni