Românii au ales să își încheie săptămâna cu România, te iubesc!, Știrile PRO TV și Filmul PRO

Românii au ales să își încheie săptămâna cu România, te iubesc!, Știrile PRO TV și Filmul PRO
Data publicarii: 08 Noiembrie 2021
Data actualizare: 08 Noiembrie 2021
PRO TV a fost, aseară, lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public. 

Ieri, la România, te iubesc!, Paula Herlo ne-a arătat spitalele românești care tratează pacienții cu COVID 19, în care nu s-a investit deloc în ultimii 30 de ani. Am văzut cum unii manageri au profitat de pandemie, dar și cum un ministru al Sănătății a cheltuit milioane de euro pe niște studii de fezabilitate despre care se știa, din start, că n-au cum să devină realitate.

Într-o românie sufocată de pandemie, banii de spitale ajung în alte buzunare! Reportajul „Spitale de hârtie”, realizat de Paula Herlo, a fost lider de audiență.

Emisiunea România, te iubesc! a înregistrat 7.2 puncte de rating și 21.3% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 3.6 puncte de rating și 10.6% share.

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18:01 – 18:58, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 5.7 puncte de audiență și 20.8% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 2.7 puncte de rating și 9.6% share. La nivel național, peste un milion de telespectatori urmăreau reportajul.

Ca de obicei, românii au ales să urmărească Știrile PRO TV. Jurnalul a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11.2 puncte de rating și 29.3% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.8 puncte de rating și 12.5% share.

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18:59 – 19:57, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 9.2 puncte de audiență și 28.6% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 4.4 puncte de rating și 13.6% share. La nivel național, în medie, peste 1.8 milioane de telespectatori urmăreau PRO TV.

Filmul PRO a condus topurile de audiență și a înregistrat 10.5 puncte de rating și 26.3% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.9 puncte de rating și 19.7% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 19:57 – 22:14, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 9.6 puncte de audiență și 26.9% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 7.7 puncte de rating și 21.5% share. 

Nu ratați, duminica viitoare, de la 18:00, o nouă ediție marca România, te iubesc!, iar în fiecare seară, de la 19:00, cele mai obiective informații sunt disponibile în jurnalul principal.




VIDEO PROTVPLUS.RO
STIRILEPROTV.RO
Mai mult pe STIRILEPROTV.RO
Modifică setările cookies