• Emisiuni
  • Imperiul Leilor
  • Gabriel Păunescu, consultantul financiar de la Imperiul Leilor, totul despre metricele din eCommerce

Gabriel Păunescu, consultantul financiar de la Imperiul Leilor, totul despre metricele din eCommerce

Consultantul de business Gabriel Păunescu, care a fost alături de emisiunea Imperiul leilor încă de la lansarea primului sezon, a vorbit de curând despre metricele din eCommerce, explicând pe înțelesul tuturor pașii cheie într-o afacere de succes.

Gabriel Păunescu, consultantul financiar de la Imperiul Leilor, a abordat unul dintre cele mai importante subiecte atunci când vine vorba despre procesul de cumpărare și de vânzare a produselor prin mijloace electronice.

Pentru început, consultatul de business a enumerat factorii care ajută la gestionarea cheltuielilor într-o astfel de afacere.

„Începând cu numărul de vizite. Câți vizitatori ajung, numărul de vânzări, comanda medie, adică totalul de vânzări împărțit la numărul de clienți. Aceste lucruri ne ajută să înțelegem cât de mulți bani ar trebui să cheltuim pe Facebook sau pe Google ca să aducem vizitatorii și să încercăm să îi convertim în cumpărători.

Aici ajungem la ceea ce se numește ROAS (return on ad spend), câți bani cheltui pe Google și pe Facebook și câți bani ai primit înapoi în comezi. Dacă pe eCommerce-ul tău vinzi produse făcute de tine, atunci trebuie să te uiți și la nivelele de inventar.

O țintă spre care trebuie să te uiți tot timpul este să ajungi la inventar 0. Cum faci să nu ai stocuri mari care stau și așteaptă comenzi de pe website sau ai comenzi pe website care așteaptă comenzi care nu există. Aici trebuie să ai grijă la cum îți împarți banii și timpul ca să ai un nivel de stocuri cât mai mic și un număr de comenzi în continuă creștere”, a spus consultantul de business Gabriel Păunescu.

De asemenea, Gabriel Păunescu a explicat tipurile de metrice pe care un investitor ar trebui să le urmărească, enumerând în același timp și câteva soluții care ar putea aduce un plus major business-ului.

„Sunt mai multe metrice pe care trebuie să le urmărești și anume: numărul de download, care de cele mai multe ori nu prezice numărul de clienți. Cei mai importanți de urmărit sunt userii activi zilnic.

Poate soluțiile sunt niște videoclipuri pe TikTok în care se explică ce face produsul tău. Poate soluția este să plătești pe Google pentru a găsi niște Keyword-uri mai ieftine”, a mai spus consultantul financiar de la Imperiul Leilor.

Share

Citește și

Ultimele articole

Top citite

Cele mai recente videoclipuri din emisiune Imperiul Leilor

Articole pentru emisiune Imperiul Leilor

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni