(P) Un frigider profesional nefuncțional, o mare problemă pentru industria HoReCa. Ce e de făcut?

(P) Un frigider profesional nefuncțional, o mare problemă pentru industria HoReCa. Ce e de făcut?
Citeste mai mult despre: frigider profesional, industria HoReCa,
Autor: Diana Oprea
Data publicarii: 14 Iunie 2022
Data actualizare: 14 Iunie 2022
În industria HoReCa, fiecare detaliu contează, nu numai cele care sunt vizibile pentru clienți. De exemplu, la fel de importantă ca prepararea alimentelor și modul în care ajung ele pe masa oaspeților unui hotel sau restaurant se dovedește și păstrarea acestora în cele mai bune condiții.

Un frigider profesional este, din acest punct de vedere, un echipament esențial pentru orice fel de unitate de alimentație publică. El permite conservarea optimă a ingredientelor până în momentul în care sunt folosite sau ating termenul de garanție. Astfel, se evită risipa și se realizează economii consistente, iar clienții sunt mulțumiți de calitatea mâncărurilor care le sunt oferite. 

Funcționarea necorespunzătoare ori defectarea unui frigider profesional reprezintă o problemă majoră, care se cere rezolvată fără întârziere. În acest scop, ideal este ca, în momentul achiziției unui astfel de echipament, să optați pentru o variantă de garanție cât mai bună. Iată, de exemplu, cele trei opțiuni pe care le aveți în momentul în care cumpărați un produs de la compania Fresco Expert!

Tipuri de garanție oferite

În prețul de bază al fiecărui frigider profesional, intră garanția Base Care, care include montajul și acoperă o perioadă de 12 luni pentru piese de schimb și manoperă. 

Pentru siguranță maximă și pentru a se asigura de faptul că orice eventuală problemă este rezolvată cu promptitudine, unii antreprenori și administratori de localuri preferă să achiziționeze, contra cost, tipuri superioare de garanție. 

Performance Care este o variantă care include toate facilitățile asigurate de Base Care, plus training în vederea utilizării, o revizie anuală efectuată în ultimele două luni din perioada de garanție și service level agreement pentru 72 de ore. 

Varianta care oferă cele mai multe beneficii este Premium Care. Aceasta include facilitățile oferite de Performance Care, plus extinderea perioadei la 24 de luni pentru piesele de schimb și manoperă. De asemenea, se oferă în plus service level agreement de 48 de ore.

Alegerea celor mai bune echipamente

Înainte de a vorbi despre garanție, cea mai bună metodă de a vă asigura că nu veți întâmpina niciodată probleme constă în achiziționarea unui model performant de frigider profesional, de la o firmă de prestigiu pe plan internațional, precum Electrolux Professional sau Virtus Group GmbH. 

Modelele de ultimă generație, numite și dulapuri frigorifice, sunt realizate din oțel inox și sunt capabile să genereze, în funcție de necesitățile fiecărei unități de alimentație publică, temperaturi de congelare sau de refrigerare. În plus, ele asigură un control precis al umidității, extrem de important în cazul utilizării intensive într-o bucătărie profesională. 

Chiar și echipamentele cu o mare capacitate de depozitare se remarcă printr-un consum redus, ceea ce contribuie la reducerea costurilor și, în același timp, la o atitudine "prietenoasă" față de mediul înconjurător. La rândul său, agentul refrigerant utilizat respectă toate normativele în vigoare la acest moment pe teritoriul Uniunii Europene. 

În magazinul online Fresco.ro, găsiți zeci de modele de frigider profesional, cu una până la trei uși, cu capacitate, volum și prețuri diferite, astfel încât să acopere necesitățile fiecărei unități de alimentație publică. Cu un astfel de echipament, puteți fi sigur că nu veți întâmpina niciodată probleme!




VIDEO PROTVPLUS.RO
STIRILEPROTV.RO
Mai mult pe STIRILEPROTV.RO
Modifică setările cookies