• PRO TV
  • De ce este important sa nu iti enervezi clientii? Ce au patit vanzatorii dintr-un fast-food din cauza unui cumparator suparat

De ce este important sa nu iti enervezi clientii? Ce au patit vanzatorii dintr-un fast-food din cauza unui cumparator suparat

De ce este important sa nu iti enervezi clientii? Ce au patit vanzatorii dintr-un fast-food din cauza unui cumparator suparat

Acest barbat si-a dorit doar sa isi cumpere repede, in drum spre casa, o inghetata de la fast food-ul din apropierea locuintei sale.

Din nefericire pentru angajatii magazinului, lucrurile n-au mers conform planului.

Dupa ce a stat la o coada interminabila mai bine de o ora, cand i-a venit randul, un client a comandat 42 de inghetate la cornet pe care le-a folosit pentru a "orna" tejgheaua restaurantului, el fiind enervat ca a trebuit sa astepte atat de mult.

 

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni