• PRO TV
  • Kim Kardashian a intrat în rândul miliardarilor. Cum și-a construit starleta averea

Kim Kardashian a intrat în rândul miliardarilor. Cum și-a construit starleta averea

Kim Kardashian a intrat în rândul miliardarilor. Cum și-a construit starleta averea

Kim Kardashian a trecut de la statutul de „influencer” la cel de miliardar în doar 10 ani de prezență constantă în lumina reflectarelor. Revista Forbes a confirmat că starleta familiei Kardashian a atins pragul averii de un milliard de dolari.

În 2011, Kim Kardashian era o vedetă a internetului, făcând furori cu postările ei din mediul online. Atunci număra milioanele de admiratori și își construia, treptat, o notorietate cu care azi puțini se pot lăuda. În aprilie 2021, Kim Kardashian a primit confirmarea, din partea revistei Forbes, că a intrat în rândul miliardarilor. Însă, mai mult ca sigur, ea a știut asta înaintea reputatei publicații.

Cele două branduri ale vedetei, care produc azi produse cosmetice și lenjerie modelatoare, au ajutat-o să-și sporească averea într-un ritm amețitor. Dacă la finele lunii octombrie 2020 vedeta număra active și proprietăți în valoare de 780 de milioane de dolari, în primăvara acestui an ea a făcut pasul în „liga mare”.

Kim Kardashian, drumul de la celebritate la bogăție



Kim a apărut pentru prima dată pe coperta revistei Forbes în anul 2016. Atunci, publicația i-a dedicat un amplu articol în care remarca succesul incredibil înregistrat cu un an înainte: încasări de 45 de milioane de dolari dintr-un joc video. Anul următor, vedeta avea să câștige circa 51 de milioane de dolari din activitățile sale din domeniul digital.

O onoare atât de mare să fiu pe coperta @forbes. Nu am visat niciodată că se va întâmpla asta și știu că tata ar fi atât de mândru. Nu e rău pentru o fată lipsită de talent”, a scris atunci pe Instagram.


Starleta și-a sporit încasările începând cu 2017, când a fondat brandul de frumusețe KKW Beauty. Se pare că cea care a inspirat-o a fost sora mai mică, Kylie Jenner, care a ajuns miliardară înainte ei. Un an mai târziu, afacerea ei genera deja încasări de 100 de milioane de dolari la 12 luni.

În 2019 a lansat Skims, brandul de lenjerie modelatoare care i-a adus încasări uriașe. Mai mult, vedeta se bucură de succes pe rețelele sociale, unde are sute de milioane de urmăritori. Iar această popularitate îi permite să încaseze și mai mulți bani.

Pe VOYO.RO poți urmări emisiunile preferate cu 24 de ore în avans! Vezi și noua ofertă de filme și seriale, doar pe voyo.ro!

Fotografii: Getty Images

Vezi și VIDEO: Ce fac băieții pe Tik Tok?!

Gallery

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni