Carmen Negoiță, apariție de-a dreptul spectaculoasă la Vorbește lumea

După un zbor de 20 de ore către Panama - "un zbor scurt e acesta, poate să fie și 30 de ore", Carmen Negoiță a venit strălucitoare la Vorbește lumea.

De cum a intrat în platou, prezentatorii au fost impresionați:

Lili Sandu: Ooo, dar ce apariție! Ce să mai! Ne-ai luat maul!
Shurubel: Ești superbă!Te-ai și bronzat!
Lili Sandu: Dar și-a priit vacanța asta!
Carmen Negoiță: Mi-a priit...
Bogdan Ciudoiu: Are atitudinea aia, bă, da cât trebuie acum să mergem și în țări exotice?

Gallery

​Despre vacanța în Panama, a povestit entuziasmată:

Carmen Negoiță: Am făcut un tur toată țara, la mine este a patra oară când merg în Panama, deja pe aeroportul din Tocumen sunt ca acasă. Sora mea a fost cu mine prima dată, am vrut să facem o nebunie, am luat o mașină acum nouă ani și am explorat țara fără nicio rezervare. Sora mea a vrut să vadă schimbarea de atunci, un alt cuplu a vrut să meargă cu mine neapărat, au zis tu oricum știi tot pe acolo. Am organizat itineriul pentru toți. Am făcut Revelionul în Bocas del Toro, ei acolo se distrează mai bine! (...) Petrecerea începe pe la 11 ziua pe 30, pe la unu deja pleacă bărcile spre acolo, se termină la șase seara când apune soarele, se mută pe o altă insulă, la un al club, apoi până la zece seara, și apoi after party până la cinci dimineața. (...)

Carmen Negoiță: Am mâncat bun acolo fructe de mare. Am găsit un cocktail de creveți cum nu am mâncat în viața mea, a fost ceva de vis. Bineînțeles că am băut nucă de cocos în fiecare zi, nu aveam nevoie decât de un SPF și pielea mea arăta impecabil. De când am venit, torn pe mine creme și nimic. Umiditatea de acolo, te ajută și nuca de cocos care are cei mai mulți electroliți. Eu când ajung în zone din astea, pentru asta mă duc, pentru plajă, soare și mâncarea naturală.

Cu sinceritate, Carmen a spus că are planuri mari legat de călătorii:

"Am făcut până acum 53 de țări, mai vreau cinci noi pe an, mi-am calculat pentru că vreau să le văd pe toate până mor. Doamne ajută, dacă sunt aptă să mă mișc pe picioarele mele până la vreo 70 de ani, Doamne ajută să fie 90."