• PRO TV
  • Selly, val de ironii pe internet după ce s-a oferit să sprijine firmele românești

Selly, val de ironii pe internet după ce s-a oferit să sprijine firmele românești

Selly, val de ironii pe internet după ce s-a oferit să sprijine firmele românești
Sursa: Instagram

Poate cel mai bine plătit influencer din România, Selly, a avut o idee genială. Cu toate acestea, a fost luat peste picior de internauți, semn că popularitatea e o armă cu două tăișuri.

Gallery

Selly este unul dintre cei mai populari tineri influenceri din România, motiv suficient pentru ca orice brand să vrea să se asocieze cu el în vederea promovării. Dacă ieri l-ai văzut promovând un magazin de electrocasnice, mâine ai toate șansele să-l vezi făcând reclamă unui cunoscut lanț de magazine de ochelari. Sau asta a fost ieri?!

Tocmai datorită influenței sale, Selly poate crește popularitatea unui business sau atrage atenția asupra unui nou produs sau serviciu. În preajma Black Friday, Selly și Global Talent United și-au propus să susțină mai mult afacerile românești, oferind reducere la tariful de promovare. Drăguț, nu?

E Black Friday la influenceri... atâta timp cât promovăm afaceri românești. Eu și colegii mei de la @globaltalentunited vrem să susținem afacerile locale și oferim 50% discount la promovare business-urilor cu capital românesc. Înscrie-te și tu pe bf.globaltalentunited.com!”, a scris Selly pe Instagram. Mesajul său a fost ironizat de internauți. Unii chiar cred că au fost amuzanți.

  • Selly, genu' de om care întreabă alo? e cineva acolo? într-o casă bântuită”;
  • Selly, genu' de om care are stele în juru' capului după ce se lovește”;
  • Selly, genu' de om care este urmărit de un nor atunci când este supărat”.

Și mesajele continuau să vină: „Selly, genu' de om care cade pe un pian și când se ridică are clape în loc de dinți”.

Dar ironiile au venit la pachet cu o serie de remarci pe care internetul le consideră pertinente: „Hainele de pe tine sunt românești? Mașina pe care o conduci este românească? Lasă-ne cu vrăjeala, că nu toți trăim pe cracă!”;

Vezi că și CD și Moncler au rating de etică foarte scăzut (child labor, animal cruelty etc). Poate promovezi vreodată și ceva bun, nu doar orice mizerie care plătește…”; „Voiam să aplicăm, dar am realizat că nu suntem companie 100% românească pentru că avem un angajat ungur”.

Ironiile vin la scurt timp după ce Selly și-a cumpărat Porsche 911 Turbo S, bolid cu care s-a expus în mediul online. Oana Roman l-a atacat subtil pe influencer, dându-l exemplu negativ în comparație cu David Popovici, un campion care nu-și etalează avuția.

Fotografii: @selly

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni